خبرهای داغ:

هیئت هفتگی در پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از آماده سازی هیئت و برگزاری مراسم هیئت هفتگی سیدالشهدا (ع) در پایگاه امام حسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۵۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه دوم ماه محرم، مراسم عزاداری سیدالشهدا و یاران باوفای حضرت با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در مسجد امام هادی (ع) در تکیه کالان برگزار شد.

محمدرضا امامی در حاشیه این مراسم با تاکید بر مشارکت گسترده نوجوانان، جوانان و نونهالان بسیجی در برنامه های پایگاهی و حضور در مسجد اظهار کرد: مراسم سوگواری همراه با سخنرانی هر شب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی پیوندی در مسجد امام هادی (ع) برگزار و بسیجیان در پذیرایی از عزاداران مشارکت دارند.

او افزود: در راستای برگزاری هفتگی هیئت عزاداری در پایگاه، آماده سازی فضای هیئت هفتگی اباعبدالله الحسین (ع) با مشارکت بسیجیان انجام و این مراسم همراه با سخنرانی و نوحه خوانی یکی از جوانان مداح پایگاه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه یادآور شد: در قالب طرح تربیتی تابستانه نو+جوانه های صالحین، کلاس آموزش قرآن در رده نونهالان با استقبال خوبی برپا می شود.

امامی با اشاره به تجمع حلقات و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی پیوندی سرمربی حلقات صالحین پایگاه گفت: به دنبال فوت مادر شهید والامقام حسن عربی، بسیجیان پایگاه در مراسم این مادر شهید شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار