خبرهای داغ:

از برپایی یک روز شاد تا اهدای سیسمونی به خانواده نیازمند در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی ویژه برنامه یک روز شاد و اهدای سیسمونی به خانواده کم بضاعت در محله در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۱۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، حلقه کودک و نوجوانان شهید مهدوی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه تشکیل شد.

در این راستا فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به همت مسوول تعلیم و تربیت پایگاه، حلقات صالحین بسیج در رده های مختلف سنی با استقبال خوبی از سوی بسیجیان تشکیل و برنامه های متنوع فرهنگی در رده نونهالان تشکیل شد.

او افزود: همچنین در جهت ترغیب کودکان به کتابخوانی، خوانش کتاب کوچولوهای حسینی همراه با ساخت کاردستی در حلقه‌ی شهید سردار مهدوی نژاد انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 تهیه و اهدای سیسمونی به یک خانواده کم درآمد به همت جهادگران انجام گرفت.

اسیری با اشاره به حضور حلقه ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد در نماز جماعت گفت: ویژه برنامه یک روز شاد و مفرح ویژه بسیجیان نونهال حلقه ی شهید مهدوی نژاد برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به برپایی ویژه برنامه ورزش، نشاط و پیاده روی گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی گفت: همچنین این بسیجیان در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) در خصوص عیادت از بیماران، سرکشی از یکی از جهادگران بیمار توسط این گروه جهادی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار