خبرهای داغ:
سرپرست گروه نمایش مفتاح رهایی از برگزاری نمایش یاقوت کربلا با اجرای نوجوانان حلقه ی شهید محمدحسین احسانی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۵۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نمایش یاقوت کربلا همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش توسط گروه نمایش مفتاح رهایی از حلقه ی شهید محمدحسین احسانی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) به روی صحنه رفت و از استقبال پرشور مردم برخوردار شد.

طاهره اشهد سرپرست این گروه نمایشی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این گروه نمایش با هدف تبیین ابعاد فرهنگی واقعه کربلا و همچنین زنده نگه داشتن یاد و راه حضرت امام حسین (ع) به اجرا درآمد.

او افزود: این ویژه برنامه به مدت چهار روز در نوبت عصر با حضور عموم مردم در فرهنگسرای باران شهرستان سرخه به روی صحنه رفت. همچنین یک روز ویژه مسوولین و کارکنان دستگاه های اداری شهرستان سرخه به روی صحنه رفت.

سرپرست این گروه نمایشی در ادامه اضافه کرد: در طی اجرای این نمایش، از گروه نمایش با حضور مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه، مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه و جمعی دیگر از مسئولان سپاه تجلیل و قدردانی شد.

اشهد یادآور شد: این نمایش با همکاری فرمانداری شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری سرخه به اجرا درآمد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها