خبرهای داغ:

برنامه های متنوع ورزشی در محله اسلامی سرخه برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری ویژه برنامه های متنوع ورزی در رشته های فوتبال، فوتبال دستی، ایرهاکی و والیبال در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۰۲
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فصل تابستان و در جهت ایجاد اوقات شاد و مفرح برای نوجوانان و جوانان بسیجی فعالیت های متنوع ورزشی در رشته های فوتبال دستی، گل کوچیک، ایرهاکی و والیبال بین بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در قالب طرح نوجوانه های صالحین، کلاس های متنوع ورزشی با استقبال گسترده بسیجیان در پایگاه و سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برپا شد.

او افزود: آماده باش و فراخوان فوری ساعت بیست الی بیست و سه در پایگاه همراه با گشت محله محور بسیج در محدوده مسجد امام حسن مجتبی (ع) و محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: کارگاه آموزشی ویژه مادر و فرزندان با محوریت نقش حضرت زینب (س) در کربلا با حضور زهرا مهدوی نژاد هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه به همت هیئت ام البنین خواهران (س) طی دور روز تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

گفتنی است مراسم هیئت هفتگی دعای توسل به سید الشهدا توسط بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار و فضاآرایی این مراسم به همت بسیجیان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی پیوندی مربی حلقات صالحین این پایگاه مقاومت برپا و در پایان از عزاداران به صرف شام پذیرایی شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار