خبرهای داغ:

نبض جهاد و دستگیری در سرخه می تپد

در امتداد خدمت جهادی و هم زمان با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ گروه های جهادی پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه آماده خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار محله شدند.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۵۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی 3، کمک های جهادی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه انجام شد.

نیره احسانی مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در حاشیه اقدامات جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این رزمایش، جهادگران پایگاه در گروه های مختلف و با کمک خیرین آماده خدمت رسانی به افراد کم برخوردار شدند.

او با بیان اینکه کار گروه های جهادی در حوزه محرومیت زدایی یک کار اثرگذار است، افزود: از مهمترین کارهای برجسته که در این رزمایش صورت گرفته تهیه ۲۰ بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان کم برخوردار بوده است.

مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: ما دراین رزمایش برآن شدیم که گسترش خدمت رسانی و حمایت از اقشار کم برخوردار اجرا شود.

احسانی یادآور شد: در این رزمایش گروه های جهادی با هدف خدمت رسانی به افراد کم بضاعت فعالیت های متنوعی همچون تهیه بسته های لوازم التحریر به تعداد ۲۰ عدد به ارزش 15 میلیون ریال، تهیه و توزیع ۴۰ کیلو نان، اعطای 14۰ ریال وام قرض الحسنه به ۷ نفر از اعضای صندوق مردم یار پایگاه، واریز۲۰ میلیون ریال بابت خرید عینک خانواده نیازمند،، واریز مبلغ 15 میلیون ریال بابت قسط ماهانه، پخت و آماده سازی ۹۰ پرس غذای گرم و توزیع بین افراد کم برخوردار محله، دوخت و آماده سازی البسه گروه نمایش مفتاح رهایی پایگاه و پخت و آماده سازی ۴۵ پرس غذای گرم جهت پذیرایی از جهادگران حاضر در اردوی جهادی مجتمع صالحین لاسجرد از جمع اقدامات جهادگران در این رزمایش بوده است.

او ادامه داد: برپایی کلاس آموزشی کیک و شیرینی پزی با هدف اشتغال زایی، پخت و توزیع آش بین عزاداران حسینی در لاسجرد، واریز مبلغ 30 میلیون ریال بابت اجاره منزل ۲ خانواده، جمع آوری داروهای خانگی، عیادت از یک بیمار محله و اهدای یک میلیون تومان وجه نقد جهت کمک به عمل بیمار و تهیه شربت و کاپ کیک توسط گروه جهادی جهت پذیرایی از گروه نمایش از دیگر اقدامات انجام شده است.

در پایان مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) گفت: ما در طول سال و به مناسبت های مختلف در محله خدمت رسانی و امید آفرینی را انجام و سعی بر آن داریم تا با حضور جهادگران، خدمت رسانی بی منت و روحیه امید را در بین مردم افزایش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار