خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی کارگاه تجربه نگاری و انجام اقدامات جهادی به همت جهادگران فاطمی این پایگاه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۱۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه تجربه نگاری توسط معاونت علمی و پژوهشی ویژه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه تجربه نگاری علمی در جهت افزایش سطح اطلاعات بسیجیان و کسب تجربیات جدید آن ها در مسجد برگزار شد.

او افزود: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 نشست بصیرتی و سواد رسانه ای به همت کارگروه جهاد سازندگی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) تشکیل و با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین اعضای این گروه جهادی در اردوی جهادی روستای لاسجرد حضور یافته و نسبت با نظافت و آماده سازی مدرسه قیام در این روستا یاری کردند.

جلال بیان با اشاره به برپایی مراسم دعای پرفیض کمیل همراه با مداحی و سخنرانی در مسجد محله و مشارکت بسیجیان در برپایی این مراسم گفت: پرداخت قالی مسجد امام حسن مجتبی (ع) توسط گروه جهادی پایگاه انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار