خبرهای داغ:
مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان فامنین تأکید کرد

ضرورت بصیرت‌افزایی و آگاهی به مردم در حوزه زن و خانواده

مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان فامنین گفت: با توجه به اینکه دشمنان سعی دارند تا از طریق نفوذ فرهنگ بیگانه و جنگ نرم، کانون خانواده را از هم بپاشند، باید برنامه‌ریزی لازم برای بصیرت افزایی و آگاهی به مردم، در حوزه زن و خانواده انجام شود.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۰۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، طاهره حاجیلو با تبریک سال نو و تقارن آن با ایام ولادت با سعادت دختر رسول الله(ص) بیان داشت: در این ایام خجسته برنامه‌هایی با هدف گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی اجرایی می‌شود.

وی افزود: الگوی محوری زهرای مرضیه(س) یکی از اهداف اجرای برنامه ها خواهد بود و شناخت ابعاد شخصیتی و سیره زندگی بانوی دو عالم از موضوعات برنامه هاست.

مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان فامنین ادامه داد: حضرت فاطمه(س) به عنوان یک الگوی مناسب در تمام زمینه های مختلف مادری، همسری و خصوصیات فردی شامل، عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و ولایت پذیری و ولایت مداری است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان سعی دارند تا از طریق نفوذ فرهنگ بیگانه و جنگ نرم، کانون خانواده را از هم بپاشند، باید برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری حداکثری از این فرصت‌ها، برای بصیرت افزایی و آگاهی به مردم، در حوزه زن و خانواده انجام شود.

حاجیلو گفت: کانون بانوان مکان مناسبی برای کسب مهارت‌های زندگی در زمینه‌های تربیت فرزند و سازگاری همسران و آموزش مشاغل خانگی است و سعی ما در این است تا بتوانیم در سال جدید، با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری و سال مزین به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را با جدیت مد نظر قرار داده و در جهت ایجاد اشتغال و تولید محصولات خانگی و کمک به ارتقاء سطح اقتصاد خانواده موثر باشیم.

وی با اشاره به برنامه های مختلف و پرمحتوای دستگاه های دولتی و غیر دولتی، در امور بانوان و خانواده بیان داشت: زن ایرانی قابل ستایش است و نعمت مادری از بزرگترین هدیه های خداوند منان است و باید قدر مادران و زنان پاکدامن و عفیف ایرانی را بدانیم .

مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان فامنین تصریح کرد: باید در راستای رفع مشکلات جامعه دست در دست هم تلاش کنیم و با شناخت آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب، جایگزین صحیحی برای زمینه های مختلف سبک زندگی داشته باشیم و با الگو گرفتن از بهترین خلقت خداوند حضرت فاطمه(س) راه سعادت و خوشبختی را برای خود و خانواده خود کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۴:۵۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
بى‌تفاوتى و مسامحه در برابر این تهاجم فرهنگى، که گاه با قلم عناصر مطرود و خودباخته‌ى داخلى صورت مى‌گیرد، زیان‏هاى جبران‌ناپذیرى در بر خواهد داشت