خبرهای داغ:
امام‌جمعه همدان تاکید کرد: الگوی شایسته در تحقق اقتصاد مقاومتی با ارائه راهکارهای عملی به مردم محقق می‌شود تا ملت بتواند با تأسی به این راهکارها توان اقتصادی خود را افزایش دهد.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۱۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند اظهار داشت: تا وقتی‌که به کمیت و کیفیت کار توجه لازم نشود، مشکل اقتصاد کشور با بخشنامه حل نمی‌شود بلکه باید رضای خدا و وجدان کاری را مدنظر داشته باشیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری چند دهه است که دغدغه اقتصاد و معیشت مردم را دارد و تنها راهکار علاج اقتصاد کشور را اصلاح اقتصاد و فرهنگ مصرف مردم در استفاده از منابع و سرمایه کشور می‌دانند.

امام‌جمعه همدان تاکید کرد: الگوی شایسته در تحقق اقتصاد مقاومتی با ارائه راهکارهای عملی به مردم محقق می‌شود تا ملت بتواند با تأسی به این راهکارها توان اقتصادی خود را افزایش دهد.

وی افزود: تفاوت ما با کشورهای غیرمسلمان در این حوزه اقتصادی و فرهنگی در این است که آن‌ها باوجدان کاری به دنبال بالا بردن کیفیت و کمیت هستند ولی ما این اصل را رعایت نمی‌کنیم و به همین دلیل صنایع خودروسازی ما آسیب دیده است.

محمدی بیان کرد: هرسال رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی صحبت می‌کند ولی متأسفانه کسی آنگونه که شایسته است به این فرمایشات عمل نمی‌کند، باید دولت و ملت در کنار بخش خصوصی به دنبال استفاده بهینه از منابع خدادادی و طبیعی در نقاط مختلف کشور باشند.

وی گفت: نهاوند یکی از مهمترین و بااستعدادترین شهرستان‌های استان همدان است که بیش از1400 سال است که سابقه مدنیت و شهر شدن را داشته و دروازه ورود اسلام جایگاه ویژه‌ای به آن داده که هنوز از این ظرفیت استفاده‌ نشده است.

امام‌جمعه همدان اظهار داشت: موقعیت خوب جغرافیایی، منابع سرشار آب‌وخاک غنی کشاورزی، جنگل‌های طبیعی، معادن سنگ‌های ارزشمند و وجود نخبگان علمی و مذهبی در طول تاریخ تا به امروز از مزیت‌های اصلی نهاوند بوده که تاکنون از آن‌ها استفاده‌ نشده است.

وی بیان کرد: من خودم را وقف اسلام و بیت‌المال کردم و هر وقت که مردم نهاوند نیاز داشته باشند در جلسات شورای اداری و مشورتی آنها شرکت می‌کنم چراکه شما جزو شایسته‌ترین‌ها در سطح استان همدان هستید و این را در صحنه‌های مختلف انقلاب مانند انتخابات بارها نشان دادید.

محمدی با اشاره به شعار سال از طرف مقام معظم رهبری افزود: برای به نتیجه رسیدن اقتصاد مقاومتی باید این کار را از درون خانه خودمان آغاز و با اقدام به این عمل راهگشا، پیشرفت کشور را محقق نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات