خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ززن صورت می‌گیرد
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: همزمان با هفته زن۳۰ برنامه فرهنگی و تبلیغی به این مناسبت در شهرستان تویسرکان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۱۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی کاروند با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن قرار داریم، اظهار داشت: بزرگداشت هفته زن ایام نکوداشت و معرفی پاسداران حریم ولایت است و پاسداری حضرت فاطمه(س) از ولایت حضرت علی(ع) موجب شد تا در این مسیر به فیض عظمای الهی دست یابد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن امسال بهتر از سال های گدشته برگزارخواهد شد، افزود: این اداره در هفته زن با همکاری کانون مداحان و شورای هیئت های مذهبی، دفاتر ائمه جمعه شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و اعضای ستاد بزرگداشت هفته زن، برنامه های فرهنگی و تبلیغی برگزارخواهد کرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان بیان داشت: این برنامه ها شامل برگزاری مراسم محوری با همکاری ائمه جماعات مساجد، اصناف و بازاریان، انجمن های اسلامی و هیئت های مذهبی بانوان در طول هفته زن، جشن بزرگ کوثر در مجتمع فرهنگی تبلیغی تویسرکان و اعزام مبلغ به روستاها و مناطق دور افتاده است.

وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی زندگی حضرت زهرا(س) و مسابقه حفظ سوره کوثر در مراکز قرآنی شهر و روستا با هدف تبیین سیره فاطمی برگزار خواهد شد.

کاروند ابراز داشت: اعزام مداح به مساجد و حسینیه ها، هیئت های مذهبی و سایر محافل دینی در سه شهر، دو بخش و هفت دهستان تابعه شهرستان از جمله برنامه ها است.

وی گفت: اجرای گفتمان های دینی با همکاری و هماهنگی روحانیان مستقر در سطح مساجد و حسینیه ها، برپایی محافل جشن با همکاری هیئت های مذهبی، انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی تبلیغی با همکاری بیش از ۳۰ تشکل دینی و دیگر نهادهای فرهنگی شهرستان تویسرکان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات