خبرهای داغ:
مدیر کار و رفاه اجتماعی استان همدان تأکید کرد

ایجاد بازارچه‌ در ورودی شهر برای رونق مشاغل خانگی

مدیر کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: برای رونق مشاغل خانگی بازارچه‌ و غرفه‌هایی در ورودی شهر ایجاد شود تا هنگام توقف مسافران، با بازدید از این بازارچه‌ها خرید کنند.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۶۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود اقلامی در کارگروه بانوان و خانواده استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده بیان کرد: اقدامات مناسبی در حوزه بانوان به خصوص در بخش اشتغالزایی انجام شده است.

وی افزود: برای رونق مشاغل خانگی بازارچه‌ و غرفه‌هایی در ورودی شهر ایجاد شود تا هنگام توقف مسافران، با بازدید از این بازارچه‌ها خرید کنند.

مدیر کار و رفاه اجتماعی استان همدان یادآور شد: ایجاد چنین اماکنی در ورودی شهر باعث ایجاد بازاریابی برای تولیدات داخلی و سوغات استان و فروش این محصولات خواهد شد که در توسعه مشاغل خانگی نیز موثر است.

وی با تاکید بر ایجاد بازارچه‌ها و غرفه‌ها و اعلام آمادگی شهرداری تصریح کرد: این اماکن را می‌توان به صورت دائمی برای تولیدات مشاغل خانگی ایجاد کرد که نقش مهمی در رونق مشاغل خانگی دارد.

*تشکیل کمیته‌ای برای توانمندسازی زنان روستایی و حاشیه شهرها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز با بیان اینکه ما بانوان خواستار این هستیم در کارنامه دولت یازدهم نقش‌آفرینی بهتری را داشته باشیم، اظهار داشت: در این کارگروه ما تمام سعی و تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات انجام می‌دهیم.

طاهره دوروزی با بیان اینکه دفتر امور بانوان یک دفتر مطالعاتی است و با تمام دستگاه‌ها باید ارتباط داشته باشد، افزود: در سال گذشته ما ناظر بر تفاهمنامه‌های دستگاه‌های اجرایی بودیم و توانستیم تفاهمنامه‌هایی نیز با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد کنیم.

وی افزود: در خصوص توانمندسازی دختران و زنان روستایی و حاشیه شهرها تعاملات مناسبی با حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس داشتیم و توانستیم کمیته‌ای در این مورد داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان بیان داشت: هماهنگي و برنامه‌ريزي برای ارائه محصولات بانوان در زمينه‌هاي صنايع دستي و مشاغل خانگي و نقش‌آفرینی زنان در توسعه پايدار با تأکيد بر اقتصاد مقاومتي از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات باید قابل عرضه در غرفه‌ها و با کیفیت برای خرید باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات