خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهیده سمیه تویسرکان:

جوانان با شناخت سیره فاطمی در مسیری روشن گام برمی‌دارند

فرمانده حوزه مقاومت شهیده سمیه تویسرکان با تأکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه گفت: جوانان با شناختن سیره فاطمی و سبک زندگی همه جانبه این بانوی والامقام، می توانند در مسیری روشن گام بردارند.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۶۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرضیه نانکلی اظهار داشت: جشن بزرگ میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه(س) چهارشنبه هفته جاری برابر با 11 فردوین ماه ساعت 9:30 صبح در سالن فردوسی تویسرکان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این مراسم معنوی همراه با سخنرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی نمایشگاه جانبی با موضوع فرزندآوری برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهیده سمیه تویسرکان همچنین از برگزاری جشن هایی با همین عنوان در پایگاه های مقامت در هفته زن خبر داد و افزود: برنامه های فرهنگی تدوین شده در سال های گذشته و به تبع آن، در سال جاری در راستای معرفی بیش از پیش سبک زندگی فاطمی برای بانوان جامعه است.

وی تصریح کرد: بزرگداشت مقام والای زهرای مرضیه(س) با اجرای برنامه های مختلف سبب ترویج و گسترش سیره و فرهنگ فاطمی و ارائه الگویی نمونه برای بانوان جامعه به ویژه برای جوانان می شود.

نانکلی عنوان کرد: ولایت مداری،عصمت، حیاء، عفت و پاکدامنی، حجاب، صداقت، ایمان، عبادت، زهد و تقوای ریحانه پیامبراعظم(ص) بر کسی پوشیده نیست، از این رو جوانان این مرز و بوم با شناختن سیره فاطمی و سبک زندگی همه جانبه این بانوی والامقام، می توانند در مسیری روشن گام بردارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات