خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

سبک زندگی فاطمی بهترین الگو برای زندگی

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه زنان جامعه ما باید همواره از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگیرند، گفت: سبک زندگی فاطمی بهترین سبک و الگوی زندگی است.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۹۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
سبک زندگی فاطمی بهترین الگو برای زندگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام چراغی در جشن میلاد حضرت فاطمه(س) که با همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) ملایر در جوار مرقد امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) سرور زنان اهل بهشت است و زندگی ایشان سراسر از آموزه‌های دینی است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) الگویی کامل در تمام زمینه‌ها برای بشریت است، گفت: حمایت از ولایت در تمام دوران زندگی این بانوی مکرم اسلام در اولویت قرار داشت.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه زنان جامعه ما باید همواره از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگیرند، افزود: سبک زندگی فاطمی بهترین سبک و الگوی زندگی است که اگر در خانواده‌ها به آن توجه داشته باشند زندگی سعادتمندی نصیب آنان خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و تأثیر آن که سبب ایجاد رفتارهای مخاطره‌آمیز در جامعه می‌شود، بیان داشت: تمام این تأثیرپذیری‌ها به دلیل دوری از ائمه و سبک زندگی اسلامی و فرهنگ فاطمی است.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات