خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در بخش گل تپه مطرح کرد

حضرت زهرا(س) آینه تمام نمای زندگی برای زنان امروزی

نماینده ولی فقیه در بخش گل تپه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) آینه تمام نمای زندگی در تمام ابعاد برای زنان امروزی است، گفت: زنان امروز باید از حضرت زهرا(س) در سیره و روش زندگی الگو بگیرند .
کد خبر: ۸۶۵۵۱۸۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جشن کوثر امروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته مادر و روز زن به همت بسیج خواهران ناحیه مقاومت کبودراهنگ و با محوریت حوزه حضرت نرجس خاتون(س) با حضور عموم مردم در مجتمع تفریحی سیاحتی علیصدر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در بخش گل تپه در این مراسم ضمن تبریک میلاد سراسر نور حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته مادر و روز زن گفت: حضرت زهرا(س) یک بانوی نمونه و کامل در زمان خودشان بوده و علاوه بر اینکه همسری مهربان برای مولای متقیان بودند، در برابر دشمنان از حق علی (ع) تمام قد دفاع کردند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم موسوی با اشاره به اعلان صریح عاملان غربی به اثر بازدارندگی ولایت فقیه در اجرای سیاست‌های خصمانه دشمنان ایران اسلامی افزود: این بانوی بزرگوار همواره در مسیر حق حرکت کرده و به احیای حق و مبارزه با ظلم که همان غصب خلافت حضرت علی(ع) بود، پرداختند.

وی با اشاره به سخنان امیرالمومنین(ع) درباره حضرت زهرا(س) که فرمودند «هرگز از من درخواستی نکرد که در توان من نباشد»، بیان داشت: ساده زیستی و قناعت در عرصه خانوادگی از ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) است.

نماینده ولی فقیه در بخش گل تپه در ادامه به دو بحث اصلی جهیزیه و مهریه به عنوانآسیب‌های اصلی جامعه امروز پرداخت و گفت: زنان در رفع این آسیب‌ها نقش مؤثری دارند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) آینه تمام نمای زندگی در تمام ابعاد برای زنان امروزی است، خاطر نشان کرد: زنان امروز باید از حضرت زهرا(س) در سیره و روش زندگی الگو بگیرند و ایشان را سرمشق زندگی خود قرار دهند که اگر این گونه شود هیچ گونه سوء تفاهمی در زندگی مشترک نخواهند داشت.

در ادامه برنامه مداح اهل بیت(ع) آقای یاری در مدح وثنای حضرت زهرا(س)مولودی‌خوانی کردو از مادران و همسران شهدا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان مراسم نیز به قید قرعه به افرادی که اسامی آنها فاطمه و زهرا بود در راستای فرهنگ سازی در نامگذاری دختران جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات