خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگوی تمام زنان عالم به‌ویژه بانوان شیعه در ایجاد فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های دینی در همه عرصه‌ها نقش بی‌بدیلی را در جامعه بشری ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۶۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام مهدی بیات با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: آفتاب بی‌غروب وجود حضرت فاطمه زهرا (س) که جهان هستی را پیوسته غرق در نور و روشنایی ساخته و همگان را در کنار سفره دریافته های خود به مهمانی دعوت کرده از بزرگترین نشانه‌های پروردگار متعال است که نظیری بر آن وجود ندارد.

وی افزود: حضرت صدیقه کبری (س) در میان اختران تابناک الهی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که به خشم ایشان خدای متعال خشمناک و به خوشنودیش خوشنود می‌‌شود و اگر از میان فضایل آن حضرت تنها در همین مورد اندیشه شود بسیاری از حقایق و اسرار مهم آن نور الهی بر پیروان آن بانوی عظیم‌الشان کشف می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگوی تمام زنان عالم و به‌ویژه بانوان شیعه در ایجاد فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های دینی در همه عرصه‌ها، به‌ویژه فرهنگ، سیاست، اخلاق و جامعه، نقش بی‌بدیلی را نه تنها به جامعه شیعه بلکه به جامعه بشری معرفی کرده‌اند.

وی گفت: نقشی که از عصر فاطمی و دوران حیات آن حضرت آغاز می‌شود و دوران ممات و بلکه نظام نامه حکومت جهانی بشر را به خود اختصاص داده است چرا که سیره طیبه حجت الهی حضرت مهدی موعود(عج)، اساساً بر سیره فاطمی مبتنی گشته که آن جناب می‌فرمایند «و فی ابنه رسول الله لی اسوه حسنه …» برای من در دخت پیامبر (فاطمه) الگویی نیکوست.

بیات با اذعان به اینکه یارای پرداختن به دریای بیکران معرفت آن حضرت نیست ضمن تبریک میلاد سراسر سعادت این دردانه عالم خلقت تاکید کرد: سبک زندگی فاطمی سر لوحه زندگی زنان جامعه اسلامی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات