خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: امروز نیز متأسفانه شاهد هستیم که دشمنان اسلام با تهاجم فرهنگی به دنبال نابودی فرهنگ اسلامی هستند و از حربه های مختلف استفاده می کنند تا راه و روش فاطمی را از بانوان مسلمان بگیرند.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۱۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام سید محمد‌حسن فاضلیان در جشن بزرگ میلاد کوثر در سالن 2 هزار نفری الغدیر تویسرکان اظهار داشت: هر یک از 14 معصوم(ع) ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارا هستند، به طور مثال امام علی(ع) تنها معصومی است که در خانه کعبه متولد شد.

وی با بیان اینکه ویژگی خاص پیامبر(ص) که منحصر به ایشان بود، عطا کردن کوثر از سوی خداوند متعال به ایشان بود، بیان کرد: شأن نزول سوره کوثر که درباره حضرت فاطمه(س) است این واقعیت را به خوبی نشان می دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با قرائت سوره کوثر و با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) از نسل زهرای مرضیه(س)هستند، افزود: هنوز پس از گذشت سال ها شاهد هستیم که نسل این بانوی بزرگوار ادامه دارد.

وی عنوان کرد: سوره کوثر نیز دارای ویژگی های خاص خودش است، از جمله اینکه تعداد نقطه های این سوره 18 تا و برابر با سن حضرت فاطمه(س) است و یا اینکه تک تک کلمات سوره کوثر منحصر به فرد است و تنها یک مرتبه در قرآن آمده است.

فاضلیان تصریح کرد: با توجه به این موارد مشص می‌شود که سوره ای که شأن نزولش بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) است، سوره ای خاص است چرا که حضرت فاطمه زهرا(س) خود نیز بانویی خاص و منحصر به فرد است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در ادامه مهمترین دغدغه زهرای اطهر(س) را فقر فرهنگی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: ایشان از فقر فرهنگی که گریبان گیر جامعه اسلامی بود، ناراحت بودند.

حجت‌الاسلام فاضلیان افزود: امروز نیز متأسفانه شاهد هستیم که دشمنان اسلام با تهاجم فرهنگی به دنبال نابودی فرهنگ اسلامی هستند و از حربه های مختلف استفاده می کنند تا راه و روش فاطمی را از بانوان مسلمان بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام می خواهند چادر زنان ما را بگیرند و از دشمنی خود دست بر نمی دارند، بیان کرد: دشمنان زمانی در جبهه ها با تیر و ترکش بدن های مسلمانان را نشانه می گرفتند و اکنون با ماهواره و تبلیغات سوء، چادرها، عفاف، حجاب و حیای زن مسلمان را نشانه گرفته اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان تأکید کرد: اگر بانوی شیعه ای، دوستدار حقیقی زهرای مرضیه(س) است هیچ گاه چادری را که برگرفته حیای و حجاب فاطمی است زمین نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۴:۵۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
دشمن از راه اشاعه‌ى فرهنگ غلط – فرهنگ فساد و فحشا – سعى مى‌کند جوان‏هاى ما را از ما بگیرد.
کارى که دشمن از لحاظ فرهنگى مى‌کند، یک تهاجم فرهنگى بلکه باید گفت یک «شبیخون فرهنگى» یک «غارت فرهنگى» و یک «قتل عام فرهنگى» است.