خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: امروز بیشتر از هر زمانی نیاز به شناخت و ترویج سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه داریم.
کد خبر: ۸۶۵۴۱۴۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع بانوان شهرستان نهاوند با تبریک ایام نوروز و فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: امروز بیشتر از هر زمانی نیاز به شناخت و ترویج سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه داریم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: دشمن برای به فساد کشاندن این مملکت برنامه‌ریزی کرده و دین، حیا و عفت مردم را نشانه گرفته و به دنبال ترویج بی‌عفتی و بی‌بند و باری در جامعه است تا به هدف خود برسد.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: اگر بنا باشد دین و اهل بیت (ع)، دنیا و آخرتمان را نجات دهند نیاز به اقدام و عمل است و عمل این است که اهل بیت(ع) را بشناسیم و در زندگی از رهنمودهای آنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه زندگی ما باید با رهنمودهای اهل بیت (ع) مطابقت داشته باشد، گفت: یکی از مشکلات جامعه بالا رفتن سن ازدواج است و دلیل این مسئله فاصله گرفتن مردم از فرهنگ اهل بیت (ع) و فرهنگ فاطمی است.

مغیثی با بیان دو روایت از حضرت زهرا (س) گفت: زن اگر در خانه متدین باشد می‌تواند خانواده را به سمت اهداف الهی پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه جهاد زن شوهرداری و تربیت فرزندان خوب و شایسته است، گفت: زن محور خانواده است و اگر زن خوب باشد خانواده خوب خواهد شد و در نهایت جامعه ای خوب و سالم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۴:۲۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ افسران جوانِ جبهه‏ ى مقابله‏ ى با جنگ نرم اند.