خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان خبر داد:

برگزاری 220 برنامه به مناسبت هفته زن در همدان

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان از برگزاری 220 برنامه به مناسبت هفته زن در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۹۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهلا شیخ علیان با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) به عنوان الگو و اسوه‏ در عالم معرفى شده و بشریت باید از زندگى بى‌‌‌‏لغزش او سرمشق بگیرند و شیوه‏ هاى تربیتى و اخلاقى و خودسازى را در آیین عبادى، همسردارى، تربیت فرزند، و حقوق اجتماعی به کار گیرند.

وی افزود: بسیج خواهران ناحیه همدان به عنوان نخستین و گسترده‌ترین تشکل مردمی، ویژه برنامه‌های جشن میلاد کوثر و برنامه‌های هفته زن را درراستای تبیین ابعاد و شخصیت همه جانبه زندگی حضرت زهرا(س) با بیش از 220 برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و برنامه‌های شاد و متنوع درشهرستان همدان در دستور کار خود داده است.

شیخ علیان هدف از برگزاری جشن ها و برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن را، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان و انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: جشن میلاد کوثر به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همت بسیج خواهران همدان، 20 فروردین در سالن ورزشی 6 هزار نفری ابن سینا برگزار می شود.

مسئول دفتر بسیج خواهران افزود: در راستای بازشناسی جایگاه حضرت زهرا(س)، ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ، مقام مادر و زن باید دستگاه های اجرای از تمام ظرفیت ها برای اجرای مطلوب برنامه ها استفاده کنند.

شیخ علیان برگزاری جشن میلاد کوثر، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری نمایشگاه بانوان کار آفرین، برگزاری نشست های بصیرتی ومعرفتی، حضور خواهران حلقات صالحین در نماز جمعه و برگزاری عصر شعر را از جمله بر نامه های این ایام بر شمرد.

وی گفت:سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای مسابقه، اهدای جوایز به نفرات برتر برنامه جنگ شادی از بخش‌های ویژه‌ جشن میلاد کوثر است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار