خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری جشن بزرگ 6 هزار نفری میلاد کوثر در 20 فروردین ماه سال جاری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۱۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارداشت:به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) جشن میلاد کوثر به همت سپاه ناحیه همدان، صبح روز پنج شنبه 20 فروردین ماه سال جاری در سالن ورزشی ابن سینا برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مراسم را گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان، انعکاس دستاوردهای زنان پس از انقلاب و تبیین عفاف و حجاب در جامعه از جمله اهداف این مراسم است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود:اگر جامعه اسلامی بتواند زنان را با الگوی اسلامی تربیت کند، یعنی الگویی زهرایی، الگویی زینبی، زنان بزرگ، زنان با عظمت، زنانی که می‌توانند دنیایی و تاریخی را تحت تأثیر خود قرار دهند، آن زمان زن به مقام شامخ حقیقی خود نائل آمده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دفتر بسیج خواهران سپاه در این خصوص بیان داشت: برگزاری جشن میلاد کوثر، دیدار با خانواده‌های شهداٰ، برگزاری نمایشگاه بانوان کارآفرین، برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی، حضور خواهران حلقات صالحین در نماز جمعه، برگزاری عصر شعر و ارسال پیامک تبریک برای اعضا از جمله این برنامه‌ها است.

برزگر فلسفه گرامیداشت روز زن و مادر مقابله با تبلیغات سوء دشمن و جلوگیری از آسیب ها و خطرات فروپاشی خانواده‌ا عنوان کرد و افزود:سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای مسابقه، اهدای جوایز به نفرات برتر برنامه جنگ شادی از دیگر بخش‌های ویژه‌‌برنامه جشن میلاد کوثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات