خبرهای داغ:
معاونت تهذیب حوزه علمیه تویسرکان گفت: ملاک زندگی موفق تغییر نگرش ما به زندگی به ویژه به خانواده است و از این رو نگاهی فاطمی به زندگی مؤثرترین و بهترین راه برای رسیدن به خداست.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۰۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مصطفی سپاهی امروز در جشن بزرگ میلاد کوثر در سالن فردوسی تویسرکان، با تبریک میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت فاطمه زهراء(س)، بیان داشت: نگاه به زندگی حضرت زهرا(س) برای هر فرد راهنمایی روشنی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ملاک اصلی در زندگی برای به سعادت نگرش افراد به زندگی است، اظهار کرد: اینکه مشاهده می کنیم برخی افراد در زندگی موفق نیستند به آن سبب است که به زندگی نگاهی سطحی دارند.

معاونت تهذیب حوزه علمیه تویسرکان افزود: اما دین به زندگی نگاهی متعالی دارد و این را می توان از آیات و روایات بسیار درباره خانواده به روشنی دید و طرح این گونه مسائل نشان از اهمیت بنیان خانواده در اسلام دارد.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب افرادی موفق در زندگی خود هستند که از خانواده به عنوان پله های ترقی برای حرکت در مسیر زندگی بهره می گیرند و دیدگاه متعالی خانواده و حفظ ارزش والای آن دارند.

سپاهی با بیان اینکه در روایت آمده است که در قیامت، شفیعی بالاتر از شفاعت همسر نیست، عنوان کرد: با توجه به این امر زنی که در خانواده به خانه داری، همسرداری و تربیت نسلی نیکو می پردازد و برای زندگی خود تلاش می کند خدا به وی نگاه می کند و کسی هم که خدا به وی نگاه کند او را عذاب نخواهد کرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: اگر شاهد مشکلات در زندگی هستیم همه و همه به دلیل نگرش ما به زندگی بوده است.

معاونت تهذیب حوزه علمیه تویسرکان با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) درباره زنی که بر بدخلقی همسرش صبر کند عذاب قبر نخواهد داشت، بیان کرد: زندگی موفق در گرو تغییر نگرش ها به زندگی است و چه بهتر الگوی ما در زندگی، زندگانی حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) باشد.

وی افزود: ملاک زندگی موفق تغییر نگرش ما به زندگی به ویژه به خانواده است و از این رو نگاهی فاطمی به زندگی مؤثرترین و بهترین راه برای رسیدن به خداست.

در این مراسم علاوه بر برگزاری مسابقات فرهنگی متعدد جوایزی نیز به بانوان دارای چهار فرزند به بالا و یا با نام فاطمه و زهرا به قید قرعه هدایای اعطاء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات