خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج خواهران مسئول دفتر بسیج خواهران همدان تأکید کرد

ضرورت نهادینه شدن سیره عملی حضرت فاطمه(س) در جامعه

مسئول دفتر بسیج خواهران همدان با اشاره به زندگی سرشار از معرفت ریحانه رسول الله (ص) گفت: باید سیره عملی آن حضرت در همه بخش های جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۹۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهلا شیخ علیان در حاشیه برگزاری مراسم جشن میلاد کوثر با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: در طول هفته بزرگداشت مقام زن و سعی شده برنامه های مختلفی در سطح پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت و سایر اقشار بسیج اجرا شود تا بتوانیم فرهنگ فاطمی را در جامعه ترویج و تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) به عنوان الگو و اسوه‏ زنان در عالم معرفى شده است، افزود: این بانوی بزرگوار در ابعاد سیاسی و اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته یی دارد و همه زنان مبارز و انقلابی و برجسته و سیاسی عالم می توانند از زندگی ایشان سرمشق بگیرند.

مسئول دفتر بسیج خواهران همدان با اشاره به زندگی سرشار از معرفت ریحانه رسول الله (ص) گفت: باید سیره عملی آن حضرت در همه بخش های جامعه نهادینه شود چراکه نهادینه شدن سیره فاطمی در جامعه زمینه عمل به آموزه های اسلام ناب را فراهم و سد بزرگی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن دشمنان خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این گونه جشن ها را گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان و بزرگداشت مقام مادر و زن عنوان کرد و افزود: این جشن هر سال به همت بسیج خواهران ناحیه همدان در سالن ورزشی 6 هزار نفری ابن سینا برگزار می شود.

شیخ علیان تصریح کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی، از دیگر برنامه های این ایام است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات