خبرهای داغ:
سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان مطرح کرد

حمایت از فعالان اقتصادی کشاورزی راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان گفت: حمایت از فعالان اقتصادی بخش کشاورزی و سوق دادن یارانه‌های دولتی به سمت تولیدات بخش کشاورزی نیز تاثیرگذار است.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۱۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

حجت‌الاسلام امین رضایی‌دولت در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» بیان کرد: نامگذاری سال‌ها از سوی رهبری در راستای توجه به ارزش‌ها و ارائه راه حل مشکلات است.

وی با تأکید بر اینکه رونق اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود، بیان کرد: مشکل اصلی ملت ایران اسلامی، اقتصاد و مشکلات معیشتی است و مهمترین راه حل این مساله توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان افزود: نامگذاری امسال نشان می‌دهد که بهترین راه حل مشکلات اقتصادی کشور ما، اقتصاد مقاومتی است و این فقط یک شعار نیست بلکه به عنوان یک برنامه است که نیازمند اقدام و عمل است.

وی با اشاره به راهکارهایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دانش بنیان شدن تولید محصولات کشاورزی با در نظر گرفتن حضور فعال متخصصین کشاورزی در عرصه‌های تولید به منظور شناسایی مسائل و مشکلات تولید است.

رضایی‌دولت افزود: حمایت از فعالان اقتصادی بخش کشاورزی و سوق دادن یارانه‌های دولتی به سمت تولیدات بخش کشاورزی نیز تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت واردات نیز باید سر وسامان بگیرد، عنوان کرد:جلوگیری از واردات کالاهای لوکس و غیرضروری به دلیل فرهنگ غلط مصرف‌گرایی در کشور و عدم توجه به تأثیرات سویی که بر فرهنگ و پیشرفت فن‌آوری می‌گذارد، ضروری است.

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان گفت: مطالعه راه‌های جلوگیری از ایجاد فساد اقتصادی و مبارزه جدی و واقعی با مفسدین اقتصادی و افراد رانت‌خوار و فرصت‌طلب و از طرفی مهار نواسانات بازار به منظور جلوگیری از سوء استفاده دلالان و سوداگران از دیگر راهکارهای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات