خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه:

تنها جریان مدافع از ولایت جریان انقلابی است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید با بصیرت کامل صرفاً به سوابق و گذشته افراد توجه نکنیم بلکه ملاک اصلی را حال افراد قرار دهیم، گفت: تنها جریانی که از ولایت دفاع می‌کند جریان انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۰۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: امروزه در کشور ما مشکلاتی وجود دارد که حول محور تهاجم فرهنگی و نفوذ است از جمله این مشکلات می‌توان به عملی نشدن اقتصاد مقاومتی بعد از شش سال در دولت فعلی و قبلی، نادیده گرفتن بیانات رهبر معظم انقلاب در تمامی دولت‌ها، نادیده گرفتن ارزش‌ها در بین مسئولین و... اشاره کرد که ریشه تمام این مشکلات در داخل کشور و درون نظام است.

وی با تحلیلی از فضای داخلی کشور افزود: امروزه سه جریان متحجر، غرب‌گرا و جریان انقلابی در کشور ما فعال است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: گروه اول جریان متحجر است که حرف آنها جدایی دین از سیاست است.

وی ادامه داد: این جریان امروزه در تمام ارگان‌های کشور و دستگاه‌های دولتی از جمله حوزه و دانشگاه وجود دارد، چنین جریانی دین را صرفاً در جنبه فردی و نهایتاً در جنبه خانوادگی خلاصه می‌کند.

ابوحمزه ابراز داشت: چنین افرادی ظاهر الاسلام هستند به ظاهر اهل خمس و زکات هستند ولی در مقابل ولایت و دستورات رهبری هیچ موضع‌گیری نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه گروه دوم افراد غرب‌زده و غرب‌گرا هستند، بیان داشت: محور غرب‌گرایی در ایران دنیا محوری و سکولاریسم است و متاسفانه فرهنگ غرب امروزه در بین برخی از مسئولین کشور نفوذ پیدا کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: چنین افراد به ظاهر حرف از اسلام و ارزش‌ها می‌زنند ولی در درون به غرب و کشورهای غربی معتقد هستند و حل تمام مشکلات را در رابطه با کشورهای غربی می‌دانند.

وی با بیان اینکه گروه سوم افراد انقلابی هستند، اضافه کرد: این گروه اهل مماشات و سوء استفاده از مقام و منصب خود نبوده و به دنبال تعریف و تمجید دیگران نیستند و فقط دستورات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را اجرا می‌کنند.

ابوحمزه یادآور شد: امروزه در کشور ما کسانی که بخواهند انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند همواره تحت فشار قرار می‌گیرند، مسخره می‌شوند و تبعید خواهند شد.

وی با بیان اینکه سختی کار جریان انقلابی تقابل با جریان متحجر و غرب‌گراست، گفت: وظیفه ما امروز این است که این جریانات را به صورت دقیق بشناسیم و عملکرد آنان را رصد کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: باید با بصیرت کامل صرفاً به سوابق و گذشته افراد توجه نکنیم بلکه ملاک اصلی را حال افراد قرار دهیم و بدانیم که تنها جریانی که از ولایت دفاع می‌کند جریان انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات