خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

برنامه‌های عمیق و با کیفیت در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه شود

فرماندار فامنین با تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: باید با ارائه برنامه‌های عمیق و با کیفیت و کمیت مناسب، امسال قوی‌تر و جدی‌تر اقدام شود و هم افزایی در بین دستگاهها و جلسات، هماهنگ اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۳۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین ظاهر پورمجاهد امروز در جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان فامنین با تبریک ایام بهار افزود: امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده و این برای ما یک دستور کاری و فرمایش عملی است که شالوده همه اقدامات ما، نه در حرف و بحث، بلکه در عمل و اقدام خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم که برنامه داشته باشیم و باید چند مورد کلیدی در راستای تولید و سرمایه گذاری در ذهن داشته باشیم.

فرماندار فامنین عنوان کرد: کسانی که برنامه دارند باید با استان هماهنگ شوند و ادارات به مقتضات شرح وظایف خود، فعلا طبق برنامه پنجم اقدام کنند و بر اساس آن سیاست‌های خود را با مطالعه و داشتن جلسات داخلی پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه ساختمان فرمانداری و بخشداری چون سال‌های گذشته در خدمت مردم است، ادامه داد: باید با ارائه برنامه‌های عمیق و با کیفیت و کمیت مناسب، امسال قویتر و جدی‌تر اقدام شود و هم افزایی در بین دستگاهها و جلسات، هماهنگ اتفاق بیفتد.

پورمجاهد با اشاره به موقعیت منطقه گفت: بحث آب را جدی بگیرید و کشاورزان نیز کار خود را تحت الشعاع آن قرار دهند و برای مصرف بهینه آب، محصولات جایگزین را با روش‌های صنعتی و علمی کاشته و به سمت راه اندازی سایت گلخانه ای پیش ببرند.

وی ابراز داشت: پروژه‌هایی که اعتبار عمرانی را تعریف کند بررسی شود و احداث پارک فناوری در اولویت قرار گیرد.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: در سال جدید همه با هم نظم و نظام اداری را مراعات کنیم، سیاست دولت این است که مسئولین در کنار مردم باشند و هدف ما خدمت صادقانه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات