خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

هدف دشمن از نفوذ تضعیف جایگاه رهبری و انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هدف دشمن از نفوذ تضعیف جایگاه رهبری و انقلاب است که به ملت‌ها هویت بخشید.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۶۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب در پایگاه بسیج طلاب صدیقه کبری(س) شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدا به ویه شهید مرتضی ترابی‌کمال اظهار داشت: تقابل جبهه حق و باطل مربوط به زمان ما نیست از خلقت تا پایان زندگی بشر در این کره خاکی تقابل بین جبهه حق و باطل وجود دارد و در آموزه‌های دینی ما و در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد تصریح کرد: در این‌ برهه از زمان و در آستانه انتخابات مسئله مهمی که وجود دارد بحث نفوذ است.

وی ادامه داد: همچنان که نفوذ در قوم حضرت موسی(ع) پس از پیروزی بنی‌اسرائیل بر فرعونیان در غیاب حضرت موسی(ع) در میان قومش توسط سامری که از بستگان وی بود، اتفاق افتاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: سامری مردی که موحد و خدا پرست بود را مورد حمله قرار داد و هارون جانشین پیامبر خدا را تضعیف ساخت.

وی اضافه کرد: امروز نیز جریانی در کشور وجود دارد که همراه و هماهنگ با دشمن می‌خواهد جایگاه رهبری و انقلابی که این همه تاثیر معنوی داشته و باعث هویت بخشیدن به ملت‌ها شده را تضعیف کند.

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: دشمن امنیت کشور را هدف گرفته است و ملت ما باید در برابر دشمن هوشیار باشد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات