خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه تأکید کرد

انتخابات جبهه پیش روی مردم ایران

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان انتخابات را جبهه پیش روی مردم ایران خواند و گفت: چشم طمع آمریکایی‌ها به انتخابات است و انتخابات حساس پیشرو که از این فرصت بهره‌برداری کنند.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۶۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در مجتمع انصار به تببین بیانات مقام معظم رهبری در 14 دی ماه در جمع ائمه جمعه سراسر کشور و 19 دی ماه در جمع مردم قم و 30 دی ماه در جمع مسئولان برگزار کننده انتخابات پرداخت.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) محورهایی در رابطه با تکلیف و وظایف مردم در انتخابات، بیان کرد: محور اول این بیانات تعیین تکلیف برای مردم در انقلاب اسلامی است و ما در مقطع حساس کنونی یک جبهه عظیم در پیشرو داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز کرد: تمام دشمنان نظام حملات تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی دارند و لوازم مبارزه با این تبلیغات این است که بر روی ارزش‌ها، اصول و مبانی؛ بصیرت به خرج دهیم.

وی در رابطه با محور دوم بیانات رهبری عنوان کرد: اهمیت ماندگاری جمهوری اسلامی و ماندگاری این نظام با درخواست حداکثری و مطالبه حداکثری با ریشه‌کنی طاغوت آمد و الان نیز پیروز است.

ابوحمزه در رابطه با وظیفه تمام ایرانیان برای حفظ انقلاب تأکید کرد: وظیفه ما نگهداری و ماندگاری از این انقلاب است.

وی با اشاره به سومین محور بیان کرد: همه همت دشمن از بین بردن این ماندگاری است و همه همت ما نیز این است که این انقلاب را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان چهارمین محور را عناصر ماندگاری انتخابات عنوان کرد و گفت: شرکت همه در انتخابات و حضور حداکثری و انتخابات درست از عناصر ماندگاری انتخابات است.

وی با تأکید بر اهمیت مجلس و با اشاره به خطر نفوذ در مجلس عنوان کرد: چشم طمع آمریکایی‌ها به انتخابات است و انتخابات حساس پیشرو که از این فرصت بهره‌برداری کنند.

ابوحمزه ابراز داشت: جوانان ایران و مسئولین کشور باید آگاهانه، هوشیارانه، امیدوارنه و با شهامت و توکل بر خدای متعال و با تکیه بر نقاط قوت فراوانی که دارند در مقابل دشمن بایستند.

وی در پایان انتخابات را جبهه پیش روی مردم ایران خواند و خاطرنشان کرد: مقابله با دشمنان و شناخت و آگاهی وظیفه خطیر هر ایرانی است که باعث یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات