خبرهای داغ:
استاندار همدان:

در انقلاب هیچ خط کشی و جناح‌بندی وجود نداشت

استاندار همدان گفت: در انقلاب هیچ خط کشی، جناح‌بندی و تشکلی وجود نداشت همه وطن‌پرست، دین‌دار و گوش به فرمان رهبرشان بودند.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۹۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
در انقلاب هیچ خط کش و جناح‌بندی وجود نداشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدناصر نیکبخت امروز در جمع مسئولین و مردم ملایر در سینما بهمن این شهرستان ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب ما انقلاب معنوی و فرهنگی و انقلاب دینی و اخلاقی بود.

وی افزود: در انقلاب هیچ خط کشی، جناح‌بندی و تشکلی وجود نداشت همه وطن‌پرست، دین‌دار و گوش به فرمان رهبرشان بودند.

استاندار همدان ابراز داشت: انقلاب در ناباوری دنیا پیروز شد و این موضوع برای قدرت‌های جهانی که پشتیبانی بسیار محکمی را از رژیم گذشته داشتند ناباورانه بود که انقلاب با دست خالی و شعار «الله اکبر» و با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در مقابل آن همه سلاح و تجهیزات و پشتیبانی‌ها به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: دنیا و رژیم و استکبار فراموش کرده بود که اتحاد و همبستگی ملت می تواند محکم ترین سنگرها و سدها را فتح کند.

نیکبخت عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب نیز استکبار و دنیا به دنبال خاموشی شعله‌های انقلاب در نطفه افتادند و دسیسه‌های مختلفی کردند از مسئله بنی صدر که اوایل انقلاب بود تا کودتای نوژه و مسائل دیگر که مردم با همدلی و همبستگی از این انقلاب صیانت کرد.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: در دوران دفاع مقدس 50 کشور دنیا که با حمایت از صدام پرداختند تا به خاک پاک ایران تعرض کند زمانی که ارتش آمادگی و سامان نداشت و تازه انقلاب شده بود جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

استاندار همدان تصریح کرد: با همت مردم ایران و جوانان و رزمندگان ایران دشمنان نتوانستند بعد از هشت سال به یک وجب از خاک مملکت دست یابند و ایران اسلامی با عنایت خداوند و اتحاد و رهبری امام(ره) پیروز شد.

وی با بیان اینکه در جبهه نیز هیچ خط کش و جناح‌بندی نبود، گفت: کسی نمی‌تواند جنگ را مصادره کند چراکه جنگ مربوط به همه ملت ایران است و به درستی از سوی امام (ره) هدایت شد.

نیکبخت با اشاره به تحریم‌ها و شرایط ظالمانه‌ای که به بهانه‌های مختلف و در این چند سال اخیر به بهانه انرژی هسته‌ای بر ایران تحمیل شد، اظهار داشت: این نیز توطئه سنگینی بود که 12 سال در بدترین شرایط به این مملکت تحمیل شد و مردم سرافراز از آن بیرون آمدند.

وی عنوان کرد: در دو سال اخیر به طور وحشتناکی تحریم‌ها را افزایش داده و قطعنامه‌هایی تصویب کرده بودند و تنها کشوری که زیر فصل هفتم سازمان ملل رفت و سرافرازانه بیرون آمد ایران بود.

استاندار همدان ابراز داشت: امروز رئیس جمهور آمریکا می گوید با وجود جوانان و مردم ایثارگران این مملکت، با جنگ کار پیش نمی‌رود.

وی ادامه داد: دنیا می‌داند ما اعتقادی می‌جنگیم، دولت تدبیر وامید با تعاملی که انجام داد و مذاکره ای که با 5+1 شروع کرد در برابر 30 کشور ایستاد و حقلنیت ملت سرافراز ایران را به جهانیان ثابت کرد.

نیکبخت با بیان مذاکرات و برجام نتایج بسیار خوبی را برای کشور آورد، گفت: این امر نتیجه انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام پر قدرت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: انقلاب و ایرانی را که دشمنان می خواستند به ایران‌هراسی تبدیل و تبلیغ کنند، امروز ایران بجایی رسیده که در مذاکرات منطقه می گویند باید حضور داشته باشد.

نیکبخت با بیان اینکه امروز دنیا پذیرفته که ایران باید محور مذاکرات منطقه‌ای باشد، اضافه کرد: امروز دنیا برای حضور در ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر نیز انتخابات را پیش‌رو داریم و باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم تا به دنیا ثابت کنیم که مردم هنوز پشت نظام هستند.

استاندار همدان بیان کرد: چشم دنیا امروز به 22 بهمن و حضور مردم در انتخابات دوخته شده و حضور حداکثری مهمترین موضوع است.

وی با بیان اینکه کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند بلکه هر کس خودش را اثبات کند، ادامه داد: این امر باعث یاس و ناامید در جامعه می‌شود بنابراین باید در راستی همدلی و وحدت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات