خبرهای داغ:
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

بصیرت جهان اسلام راهبردهای شوم آمریکا و صهیونیسم را رو کرده است

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه آمریکا در رأس اصلی هرم دشمنان قرار دارد، گفت: بصیرت جهان اسلام راهبردهای شوم آمریکا و صهیونیسم را رو کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۲۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
بصیرت جهان اسلام راهبردهای شوم آمریکا و صهیونیسم را رو کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالقاسم علیزاده عصر امروز در مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در مجتمع انصار اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دو سه ماه اخیر واژه نفوذ را بیش از 70 بار تکرار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن هرمی دارد که رأس اصلی این هرم آمریکا است و اضلاع دیگر آن انگلیس و اسرائیل است.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: دشمن در شگفت است که انقلاب ما در مقابل هشت سال دفاع مقدس، کودتای نوژه و وقایعی که در ترکمن صحرا و کردستان و ... چگونه جاودانه و ماندگار شده است.

وی سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری، مردم و ایدئولوژی و مکتب عنوان کرد و ابراز داشت: این سه نکته به حکومت الهی و اسلام برمی‌گردد.

علیزاده با تأکید بر بصیرت‌افزایی در جامعه افزود: بصیرت جهان اسلام راهبردهای شوم آمریکا و صهیونیسم را رو کرده است.

وی با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: برخی می‌گویند، فتنه را فراموش کنیم که در این صورت از یک سوراخ دو بار گزیده شویم.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: هدف دشمن در انتخابات اسفند ماه این است که ریشه ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را برکند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر ایران اسلامی دشمن را در تحقق اهدافش ناکام می‌گذارد، ابراز داشت: ملت ایران با حضور پرشور خود، انسجام و اتحاد خود را به رخ دشمن می‌کشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات