خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد:

انقلاب اسلامی ایران الگویی برای ملت‌های مسلمان منطقه

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای ملت‌های مسلمان منطقه تبدیل شده و این از برکات انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۲۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
انقلاب اسلامی ایران الگویی برای ملت‌های مسلمان منطقه

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مراسم جشن انقلاب اسلامی در مسجد روستای رزینی نهاوند بیان کرد: به برکت حضور مردم و هدایت‌های معمار کبیر انقلاب امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و این در حالی است که در زمان طاغوت کشور ما کاملاً وابسته و تحت نفوذ استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بود.

وی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای ملت‌های مسلمان منطقه تبدیل شده و این از برکات انقلاب است که توانسته انقلاب مردمی خود را در عین قدرتمندتر کردن به نمونه‌ای موفق از مردم‌سالاری تبدیل کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: استکبار جهانی و در رأس انها آمریکا همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و در این راه علاوه بر جنگ تحمیلی، فتنه‌های 78 و 88 را بر ملت تحمیل کرده است که در این راه باید هوشیار باشیم.

وی بیان داشت: امام راحل و پس از ایشان مقام معظم رهبری همواره بر شناخت توطئه‌های دشمن تأکید کرده‌اند و ما نیز باید مراقب دشمن باشیم چون این دشمن مستکبر از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند.

کریمی گفت: با حضور مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری تاکنون ملت ایران در مقابل نقشه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کرده‌اند و با تقویت روحیه استکبارستیز خود که یکی از اصول انقلاب است راه دشمنان را سد کرده‌اند.

وی اظهار کرد: اخیراً هم دشمن با به راه انداختن جریان نفوذ سعی در ایجاد خلل در باورها و عقاید ما دارد و تلاش می‌کند تا عوامل نفوذی خود را در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی وارد کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: به برکت خون شهدا و داشتن رهبری آگاه و شجاع، ملت ایران با حضور مستمر و آگاهانه خود در همه عرصه‌های کشور دشمن را در این راه نیز ناکام می‌کنند.

وی بیان داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال و انتخابات 7 اسفندماه دو رویداد خیلی مهمی هستند که ملت ایران باید برای ناامید کردن دشمنان، حضور حماسی در این رویدادها داشته باشند.

کریمی گفت: همه بسیجیان باید مردم را برای حضور آگاهانه در عرصه‌های مختلف انقلاب مانند انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن توجیه کنند و معیارهای انتخاب اصلح را با توجه به فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای مردم بیان کنند.

ارسال نظرات