خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: باید صالح‌ترین‌ها، توانمندترین‌ها و باتقواترین‌ها توسط مردم انتخاب و به مجلس فرستاده شود تا مجلس توانمند ایجاد شده و در راه صلاح کشور حرکت کنند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۶۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: خداوند هیچ امر فسادی را دوست ندارد و اگر فسادها ریشه کن شده و بجای آن صلاح‌ها را بکاریم به گونه‌ای که افراد ناصالح، اصلاح شوند و مفسدها را مجازات کنیم، دنیا رو به سعادت حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز در جهان غلبه با فاسدها و مفسدین است و امر صلاح در غربت است و افراد صالح کمیاب هستند، گفت: در انتخابات مجلس، افراد بسیاری به میدان آمدند و باید صالح‌ترین‌ها، توانمندترین‌ها و باتقواترین‌ها توسط مردم انتخاب و به مجلس فرستاده شود تا مجلس توانمند ایجاد شده و در راه صلاح کشور حرکت کنند.

امام جمعه همدان افزود: اگر کاندیداها تنها به دنبال تعصبات جناحی و فکری باشند در صورت راه یافتن به مجلس نمی توان یک مجلس کارآمد داشت که این می‌تواند موجب به خطر افتادن مصلحت کشور شود.

وی تاکید کرد: یک نماینده شجاع و صالح باید اینگونه باشد و مصلحت کشور را با هیچ چیز عوض نکند.

محمدی با بیان اینکه مردم باید تا مرحله آخر تحقیق کرده و کاندیدای خود را با بصیرت انتخاب کنند گفت: نمایندگان بدانند که چه چیزی را برای این مردم تبلیغ می کنند چرا که همه این نمایندگان باید در راستای دفاع از خون شهیدان وارد میدان شوند.

وی افزود: همه آنهایی که به میدان رقابت انتخابات آمده اند بدانند که اگر نتوانند به شعارهای خود عمل کنند در حق مردم ظلم کرده اند.

امام جمعه همدان گفت: خیلی از افراد روز قیامت به دلیل سخت شدن قضاوت در حقشان می گویند که ای کاش در دنیا مسئولیتی بر گردنشان نبود به این دلیل افرادی که برای مدیریت به میدان می‌آیند باید توانمندی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه یک مدیر لایق اصل را رها نکرده و به حاشیه نمی پردازد، افزود: در تمام میدان‌ها نیازمند مدیری همچون مالک اشتر هستیم، پس کاندیداها ببینند در عرصه مدیریتی خود چقدر مالک گونه عمل کرده اند که اگر شبیه ایشان بودند به میدان بیایند و اگر نبودند کنار بکشند.

محمدی بابیان اینکه عده‌ای بار مسئولیت و عده‌ای نیز خود را نمی‌شناسند، بیان کرد: این ناآگاهی باعث ایجاد فاجعه می‌شود.

وی بابیان اینکه اگرچه دل، پست و مقام می‌خواهد اما باید برای تصمیم درست به عقل رجوع کرد، ادامه داد: باید در وهله اول حق مردم در نظر گرفته شود چراکه خداوند از حق مردم نخواهد گذشت.

امام جمعه همدان بابیان اینکه وظیفه و تکلیف نسبت به مردم و انجام آن یک وظیفه سخت است، افزود: امام صادق(ع) فرمودند مسئول ضعیف زیان بارتر از مسئول ظالم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات