خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

امام(ره) روحیه شهادت‌طلبی را در جامعه دمید/حضور حداکثری در انتخابات تکلیف است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به هنر امام(ره) گفت: امام(ره) روحیه شهادت طلبی را در جامعه دمید و تجلی افرادی چون سردار همدانی و ستار ابراهیمی شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۹۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در جشنواره فرهنگی دختر شینا که با حضور خانواده ستار ابراهیمی و خانواده پاسداران برگزار شد با اشاره به اهداف امام (ره) در منطقه و تحولات ایشان گفت: امام (ره) اهداف بزرگی داشتند و با استفاده از رهنمودهای اسلام توانستند تحولات بزرگی را انجام دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و شخصیت امام(ره) گفت: امام (ره) تلاش کرد اسلام را خوب بشناسد چه در مسائل اقتصادی و سیاسی خود را مجهز به بصیرت کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: معنویت و تهذیب نفس از دیگر ویژگی امام(ره) بود که در دستور کار خود قرار داده بودند و در کنار علم و آگاهی آن را به کار می‌بردند.

وی با بیان اینکه باید انسان خود را آغشته بر اخلاق اسلامی کند و هر قدمی که برمی دارد برای خدا باشد، گفت: هر قدر در بعد معنویت کار کنیم تسلط روح بر جسم بیشتر می‌شود و لازمه آن نیز تهذیب نفس و انجام واجبات است.

ابوحمزه اظهار داشت: بصیرت از دیگر خصوصیات امام(ره) بود چراکه تمام کارهای خود را با آگاهی لازم انجام می‌داد و از محورهای زمان‌شناسی و دوست‌شناسی، دشمن‌شناسی و اولویت‌شناسی برخوردار بود.

وی عنوان کرد: امام (ره) اهل تعارف نبود و بر تکلیف خود عمل می‌کرد، و در زندگینامه ایشان مشاهده می‌شود که جدیت بیشتری بر امر تکلیف داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امام (ره) مقابل تمام کسانی که در مقابل اسلام ایستادند هراس و تذللی نداشت زیرا امام(ره) اهل تکلیف بود.

وی با توجه به اینکه در آستانه دو انتخابات بزرگ هستیم، عنوان کرد: امام(ره) تکلیف را مهم می‌دانست و حضور حداکثری در انتخابات نیز یک تکلیف و انتخاب فرد اصلح مهم است.

ابوحمزه با بیان اینکه امام(ره) در تمام مراحل زندگی خود اول عمل می‌کرد و بعد از دیگران خواسته داشت، عنوان کرد: انسان‌های الهی چنین هستند زیرا خود پیشتاز حرکت هستند و بعد دیگران را به دنبال خود می‌کشند.

وی بیان داشت: حکومت امام(ره) حکومت قلب‌ها بر قلوب بود و اگر انسان می‌خواهد بر قلب‌ها حکومت کند باید اخلاص داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به هنر امام(ره) گفت: امام(ره) روحیه شهادت طلبی را در جامعه دمید و تجلی افرادی چون سردار همدانی و ستار ابراهیمی شد.

وی افزود: وقتی کتاب دختر شینا را نگاه می‌کنیم دختری که با تمام وجود در خدمت اسلام و همسر خویش بود چه تأثیری در جامعه دارد.

ابوحمزه گفت: وقتی چنین کتابی را می‌خوانیم قطرات اشک روی برگ‌های آن جاری می‌شود، ستار ابراهیمی چه کاری انجام داد تا چنیین اثر ماندگاری را به جای گذاشت، آنان تنها راه امام را ادامه دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات