خبرهای داغ:
یک پییشکسوت عرصه دفاع مقدس:

دشمن به دنبال نابودی نظام از طریق خودی‌ها و نفوذ است

یک پییشکسوت عرصه دفاع مقدس با بیان اینکه جریان نفوذ هنوز قطع نشده است، گفت: دشمن به دنبال آن است تا از طریق خودی های نفس بریده مانند موریانه بدنه ایران اسلامی را نابود کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۹۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله قربانی امروز در یادواره شهدای انقلاب و پایگاه امام حسن مجتبی(ع) در سالن فردوسی تویسرکان، بیان داشت: انقاب اسلامی ایران، انقلابی دارای سه مرحله است که با پیروزی آن یک مرحله از انقلاب محقق شد.

وی اظهار کرد: اسلامی کردن ایران و جهان و سپردن پرچم انقلاب به دست صاحب عصر(عج)، سه مرحله انقلاب اسلامی ایران است.

این پییشکسوت عرصه دفاع مقدس با اشاره به اینکه در شرایط سخت روزها و سال های پس از انقلاب، امام خمینی(ره) با اتکا به خدا و پشتیبانی مردم روند رو به جلو انقلاب را تقویت کرد، افزود: آینده نگری امام(ره) را همگان به خوبی بر آن اذعان دارند، اما همچنان هنوز ما شناخت کامل و جامعی از ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) نداریم، شخصیت با عظمتی که شاید دنیای غرب بیشتر از ما آن را شناخته باشد.

وی با تأکید بر اینکه مسیر امام(ره) همان مسیر ولایت است، عنوان کرد: در روایت بسیاری ولایت،افضل عبادات عنوان شده است چرا که با ولایت، امت می‌تواند از گردنه های صعب العبور بگذرد.

قربانی با بیان اینکه پس از امام خمینی(ره)، سکان هدایت و رهبری جامعه در دستان توانمند حضرت امام خامنه ای(مدظله عالی) است، گفت: چگونه می شود که با تأکیدات مکرر امام راحل مبنی بر پابرجا بودن مسئله ولایت در حکومت اسلامی، عده ای می آیند و طرح شورای رهبری به راه می اندازند، طرحی که پس از ارتحال امام به دنبال آن بودند و حاج احمد آقا فرزند بزرگوار امام(ره) تأکید کردند که باید بنا بر تأکیدات امام(ره) و قانون اساسی، حکومت اسلامی بر پایه ولایت فقیه استمرار یابد.

وی عنوان کرد: در سفر پوتین، رئیس جمهور روسیه به ایران، مشخص شد که حتی غربی ها رهبر انقلاب را به خوبیشناخته اند که حتی پوتین تصمیم می گیرد با تأخیر به جلسه که برای آن دعوت شده بود برود، چراکه به خوبی می داند ولایت و رهبری چقدر مهم است و چه جایگاهی در جهان دارد.

این پیشکسوت دفاع مقدس همچنین گفت: متأسفانه مسئله نفوذ در همه دولت ها بوده ، نفوذ نفوذی ها از سال های قبل از سوی امام راحل و پس از آن از سوی مقام معظم رهبری تذکر داده شده، چرا که نفوذ دشمن از طریق خودی های نفس بریده مانند موریانه بدنه ایران اسلامی را نابود می کند.

وی افزود: همان گونه که شاهد بودیم مشاوران برخی دولت ها به دامان انگلیس و آمریکا پناهنده شدند، این نشان می دهد مسئله نفوذ تا کجا جریان گرفته و باید مراقب بود.

قربانی تصریح کرد: جریان نفوذ هنوز قطع نشده است و متأسفانه ثبت نام فله ای برخی برای انتخابات سال جاری که حتی مجرم بودند و سوابق زندان داشتند نشان از این نفوذ دارد و تأسف بارتر آنکه هیئت های اجرایی آن را رد صلاحیت نکردند.

وی گفت: این جریانات نشان می دهد که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال نفوذ موریانه‌ای هستند تا به شورای نگهبان ضربه وارد کنند و بگویند شورای نگهبان تعداد بسیاری را رد صلاحیت کرد در صورتی که آمار بالایی از این رد صلاحیت شده ها نشان می‌دهد سوابق ناخوشانیدی در پرونده آنان ثبت شده است.

قربانی تأکید کرد: باید مراقب بود و بر موجی که برای تخریب شورای نگهبان به راه انداخته اند سوار نشد و فریب دشمنان را نخورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاندیدایی اصلح است که متدین، شجاع، خوش نام و به ویژه ولایتمدار بوده و هرگز مرعوب دشمنان انقلاب و اسلام نشود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات