خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی و یادگاران دوران دفاع مقدس:

وظیفه ما در برابر جریان نفوذ هوشیاری و بصیرت‌افزایی در جامعه است

یکی از هادیان سیاسی و یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: از اول انقلاب تاکنون بحث نفوذی جریان داشته و وظیفه ما در این برهه از زمان هوشیاری و بصیرت‌افزایی در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۴۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، به همت بسیج اصناف سپاه ناحیه ملایر و به مناسبت دهه مبارک فجر بسیجیان فیلمبردار و عکاس ملایر مراسم جشن انقلاب را با حضور بسیجیان این صنف برگزار کردند.

یکی از هادیان سیاسی و یادگاران دوران دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: خدا قومی را می‌آورد که خداوند را دوست دارند و خدا نیز آنها را دوست دارد و این جاده دو طرفه است.

قربانیان افزود: اوج این دوستی را در رفتار و منش و سلوک شهیدان می‌توان مشاهده کرد که همه چیز را در طبق اخلاص گذاشتند و برای پاسداری از آیات قرآن کریم و حکومت اسلام به پا خاستند.

وی یادآور شد: اگر زندگی شهدا را بررسی کنی خدا در زندگی شهیدان سربلند و افتخارآفرین ما موج می‌زند و شهیدان عزیزکرده درگاه خدا هستند.

این یادگار دوران دفاع مقدس ابراز داشت: صدام اگر از رودخانه کرخه می‌گذشت، استان خوزستان را تصرف می‌کرد و زمانی که گلوله را به سمت ایران شلیک کرد، میخواست سه روزه پایتخت ایران را بگیرد اما رزمندگان سپاه اسلام ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) به پیروزی رسید، گفت: امام(ره) سیلی محکمی به صورت قدرت‌های دنیا و لیبرال‌ها و سلطنت‌طلب‌ها زد.

قربانیان با تأکید بر اینکه امام راحل چشم فتنه را در این کشور کور کرد، تصریح کرد: شخصیت امام(ره) بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: امام راحل شخصی بود که در کنفرانس شیعه‌شناسی که در امریکا برگزار شد یک امریکایی یکساعت و نیم درباره اصول و مبانی شیعه صحبت کرد و بعد از آن یک صهیونیسم به این آمریکایی توهین می‌کند و می‌گوید یکساعت ونیم درباره شیعه‌شناسی صحبت کردید اما نامی از آیت الله خمینی به میان نیاوردید در حالی که مشکل ما با شیعه از زمانی آغاز شد که شیعه شخصیتی مثل خمینی را رو کرد.

این هادی سیاسی عنوان کرد: فوکویاما می‌گوید «مشکل ما در غرب با خمینی نیست بلکه با تفکر خمینی است» و امروز می‌بینید در دنیا تفکر امام خمینی(ره) در دنیا طنین انداز شده است.

وی با اشاره به بحث انتخابات خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم باید جلوی جریان نفوذ را بگیریم چراکه دشمنان با این هدف سعی دارند در ارکان نظام وارد شوند و به آن ضربه بزنند.

قربانیان ابراز داشت: از اول انقلاب تاکنون نفوذی‌های زیادی وارد مکان‌های مختلف شده اند که از بین رفته‌اند و وظیفه ما در این برهه از زمان هوشیاری و بصیرت‌افزایی در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار