خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خبر داد

اعزام 7 هزار نفر از همدان برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اعزام 7 هزار نفر از همدان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) سالروز تکریم مردم و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۰۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح‌الله عروجی امروز در ستاد استانی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه رمز موفقیت حضرت امام(ره) توکل بر خدا و وحدت با مردم بود، افزود: گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) سالروز تکریم مردم و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت بسیار بزرگی است و این مراسم نه در ایران بلکه در دنیا کم نظیر است، گفت: امام خمینی(ره) مردم را به دین باوری دعوت کردند و ما نیز باید در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: سعی شده تا جوانان به عنوان سفیران از استان همدان در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام شوند و باید این اعزام ها به خوبی انجام شود.

عروجی اضافه کرد: سهمیه استان همدان برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) 7 هزار نفر است که پیش‌بینی می شود مشتاقان به حضرت امام خمینی(ره) از این آمار نیز بیشتر و ظرفیت پر شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان داشت: اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت بسیار بزرگی است و این مراسم در ایران بلکه در دنیا کم نظیر است و به همین لحاظ باید تدابیر فرهنگی، امنیتی و نظم آن به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری عنوان کرد: مهم‌ترین هدفی که در این مراسم دنبال می‌شود ترویج اندیشه و افکار امام(ره) بوده که بهترین شخص برای تبیین این اندیشه‌ها نیز مقام معظم رهبری هستند.

عروجی ترویج و ارتقا روحیه استکبارستیزی، استقلال طلبی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را رویکرد تعریف شده برای این مراسم برشمرد و افزود: امسال در داخل حرم برای استفاده بیشتر زائرین از سخنرانی جانمایی‌های لازم برای هر استان انجام شده است.

وی با اشاره به اعزام ۸ هزار و ۲۱۰ زائر در سال گذشته گفت: در سال ۹۴ کارها به درستی انجام شده و شاهد هیچ گونه آسیب و اتفاقی نبودیم.

معاون هماهنگ سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سهمیه استان همدان نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد کاهش دارد، افزود: درب های مرقد حضرت امام (ره) از ساعت ۵ صبح به روی زائرین باز بوده و افرادی که بتوانند در زمان تعیین شده در محل حاضر شوند می‌توانند از مکان‌های جانمایی شده به راحتی استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: مجموعه سپاه استان همدان تمام ظرفیت خود را در این راستا به کار می گیرد و تمامی افراد اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) بیمه می شوند و سامانه ثبت نام از بعد کمیت و کیفیت افراد فعال است و به خوبی کار خود را انجام می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار