خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

وظیفه امروز پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز وظیفه همه ما پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و باید با اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۸۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند بیان داشت: دهه فجر یادآور رهایی ملت مسلمان ایران از چنگال ظلم و ستم بود که با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی به دست آمد.

وی اظهار کرد: کشور ما که در زمان رژیم ستم‌شاهی کاملاً وابسته و تحت نفوذ آمریکا و استکبار جهانی بود به برکت وقوع انقلاب و به پشتوانه حضور همیشه درصحنه مردم به کشوری مستقل و با اقتدار تبدیل‌ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: اگر مقایسه‌ای در مورد پیشرفت‌های کشور در قبل و بعد از انقلاب انجام بدهیم متوجه می‌شویم که انقلاب اسلامی چه برکات زیادی داشته است و ما را از یک کشور ضعیف به قدرت اول منطقه تبدیل کرده است و در زمینه‌های مختلف نظامی، اجتماعی، پزشکی و سیاسی چه پیشرفت‌های عظیمی انجام‌شده است.

وی بیان داشت: امروز وظیفه همه ما پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و باید با اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته باشیم.

کریمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی نقشه‌های مختلفی را طراحی کردند ولی به فضل خدا با حضور به‌موقع مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری نقشه‌های انها نقش بر آب شد.

وی عنوان کرد: دشمنان بعد از جنگ تحمیلی و مشاهده ایستادگی فرزندان غیور ایران اسلامی، فتنه‌های 78 و 88 را طراحی و اجرا کردند ولی بازهم موفق نشدند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در فتنه 88 امریکای مستکبر و سایر قدرت‌های جهانی با استفاده از عوامل داخلی فریب‌خورده سعی در ضربه زدن به انقلاب را داشتند و خسارت‌هایی را نیز به کشور وارد کردند ولی مردم در روز 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.

وی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، همه کاندیداهای انتخابات مجلس باید در قبال فتنه و فتنه گران موضع صریح و شفاف داشته باشند.

کریمی گفت: کاندیداهای انتخابات باید بدانند که در انتخابات بهانه به دست دشمن ندهند و با اعلام موضع روشن و صریح در قبال فتنه، دشمنان را ناامید کنند چون همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند: فتنه خط قرمز نظام است.

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان سخنان بسیار مهمی را درباره معیارهای انتخاب اصلح عنوان کردند که همه باید با رعایت این شاخص‌ها فرد انقلابی و اصلح را انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برخی معیارهای انتخاب اصلح افزود: شجاع بودن، داشتن تقوا، اعتقاد به قانون اساسی و ولایت‌فقیه، دلسوز و خدمت گذار مردم بودن، مرعوب نشدن در مقابل دشمن، متعهد و ادامه‌دهنده راه امام و شهدا و دلسوز طبقه ضعیف بودن ازجمله معیارها شاخص‌های انتخاب اصلح است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات