خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

امروز جبهه کفر با تمام قوا به میدان آمده‌اند/ خون شهیدان ریشه ظلم را از جهان برمی‌کند

نماینده ولی فقیه در مراسم تشییع شهید مدافع حرم گفت: امروز زمانی است که جبهه کفر و شرک و نفاق با تمام قوا به میدان آمده اند.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۸۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در مراسم تشییع ششمین شهید مدافع حرم استان همدان، شهید «مرتضی ترابی‌کمال» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار اظهار داشت: امروز زمانی است که جبهه کفر و شرک و نفاق با تمام قوا به میدان آمده‌اند و دور تا دور کشور ما را مشرکین و احزاب شیطانی به اسارت کشیده‌اند.

وی ادامه داد: اگر قهرمانانی چون مرتضی ترابی به صحنه نیایند سرنوشت کشور ما نیز همچون کشورهای عراق و سوریه و افغاتستان خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به وصیت‌نامه این شهید بزرگوار که توسط فرزندش قرائت شد، گفت: وقتی دختر این شهید بزرگوار با صلابت به قرائت وصیتنامه پدر می‌پردازد این نشان از قدرت و ایستادگی این خانواده دارد و این خود برای ما نوعی درس و الگو است.

وی در ادامه با اشاره به مقام و منزلت شهید افزود: کشور ما به برکت خون شهیدان در امنیت و آسایش به سر می‌برد.

محمدی عنوان کرد: کشورهای حامی تکفیرها بدانند تا زمانی که خون پاک این شهیدان هست هیچ‌گاه نمی‌توانند به این کشور و یا محور مقاومت سوریه و عراق تسلط یابند.

وی خاطرنشان کرد: حامیان کشورهای تکفیری باید بدانند فرزندان حضرت زنیب(س) هیچگاه مانند کربلا امام حسین(ع) و خواهر بزرگوار ایشان حضرت زینب(س) را تنها نمی‌گذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد: خون شهیدان هر روز می‌جوشد و می‌رود تا ظلم و استکبار را از جهان برکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات