خبرهای داغ:
فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه(س) صالح‌آباد مطرح کرد
فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با تأکید بر ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه گفت: یکی از چالش‌های اساسی جامعه و پیش روی نسل جوان ما عدم الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) با توجه به گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای و معرفی مدل‌های غربی به عنوان الگو است.
کد خبر: ۸۶۴۲۸۳۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محسنی امروز در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت با تسلیت ایام فاطمیه ضمن بیان ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کاملی از اخلاق‌مداری، ولایت‌مداری، همسرداری و مادری نمونه برای زنان عالم است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) چنان نزد رسول گرامی اسلام(ص) عزیز بود که ایشان می‌فرمود «فاطمه پاره تن من است و هرکس فاطمه را اذیت کند من را اذیت کرده است».

فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه(س) صالح‌آباد تصریح کرد: پاکدامنی، امانت داری، تقوا و کمک به نیازمندان و فقرا و تربیت صحیح و اسلامی از مولفه‌ها و شاخصه‌های بارز حضرت فاطمه(س) است.

وی تاکید کرد: همه زنان و دختران باید حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان سرمشق و الگوی خود قرار دهند تا در ادامه زندگی دچار مشکلات و معضلات اجتماعی نشوند.

محسنی یادآور شد: یکی از چالش‌های اساسی پیش روی نسل جوان ما عدم الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) با توجه به گسترش شبکه‌های ماهواره ای و معرفی مدل های غربی و جایگزین کردن آنها به جای این الگوهای بی نظیر است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه خاطرنشان کرد: احترام به همسر و پدر و مادر از شاخصه های اصلی همه دختران و همسران و مادران فاطمی است.

فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه(س) صالح‌آباد بیان کرد: خیر در دنیا و سعادت در آخرت در گرو الگو قراردادن سبک زندگی، رفتار و گفتار حضرت فاطمه زهرا( س) است.

وی اظهارکرد: عفیف بودن و حیا داشتن دو مقوله اصلی برای زنان و دختران امروزی است چرا که عفیف بودن زن را از هرگونه پلیدی و زشتی و حیا داشتن انسان از از گناه و شرک نجات خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات