خبرهای داغ:
فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه:

تنها راه پیروزی در برابر ظلم‌ها مقاومت است

فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه بابیان اینکه تنها راه پیروزی در برابر ظلم‌ها مقاومت است، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ایستادگی و مقاومت مردم غلبه کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۵۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود انصاری در سخنان پیش از خطبه نمازعبادی- سیاسی جمعه همدان بیان کرد: مسئولان باید قوانین نظام را رعایت کنند و پای خود را فراتر از قانون نگذارند.

وی بابیان اینکه نباید صحنه‌های جنگ و شهادت جوانان را فراموش کنیم، اظهار داشت: کسانی که خود را وقف حساب بانکی و مال دنیا می‌کنند نمی‌توانند جوابگوی شهدا و رشادت‌های آنان باشند.

فرمانده اسبق پایگاه شهید نوژه بابیان اینکه وجود چنین افرادی در جامعه اندک است و حتی وجود یک نفر از این افراد برای جامعه و نظام زیاد است، گفت: رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی شهدا و جوانان داستان نیست و اگر این جوانان و شهدا نباشند سوریه پوتین کشورهای غربی خواهد شد.

وی بابیان اینکه جنایت در دنیا زیاد شده است، ادامه داد: اگرچه وضع مالی دوران جنگ خوب نبود اما مردم باایمان خود مقاومت کردند و پیروز شدند.

فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه بابیان اینکه تنها راه پیروزی در برابر ظلم‌ها مقاومت است، افزود: باید برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های این مملکت مبارزه و مقاومت کنیم.

انصاری بابیان اینکه نظام اسلام به پشتوانه خداوند و فرزندان ملت هنوز از قدرت‌های برتر جهانی است، بیان داشت: قدرت نظامی ایران جز هشت قدرت برتر جهان است.

وی بابیان اینکه جوانان، شهدا و مردم ثابت کردند اراده اسلامی و ایمانی بر همه قدرت‌ها برتری دارد، بیان داشت: مردم متدین استان همدان در انقلاب اسلامی و پیروزی موثر بودند.

فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه بابیان اینکه مردم امام(ره) را برای پیروزی این انقلاب یاری کردند، گفت: دفاع مقدس نقطه درخشانی بر این انقلاب و کشور است.

انصاری بابیان اینکه ایستادگی مردم باعث نابودی و ریشه‌کن شدن صدام و حکومت صدام شد، عنوان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ایستادگی و مقاومت مردم غلبه کند.

وی بابیان اینکه امکانات ارتش ایران با امکانات ارتش صدام قابل‌مقایسه نبود، ادامه داد: پیوند مردم و نظام یک پیوند آسمانی بود.

فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه بابیان اینکه کسانی که نمی‌خواهند اسلام در جهان باشد می‌خواهند این پیوند را از بین ببرند، تأکید کرد تنها راه پیروزی بر دشمنان مقاومت است.

گفتنی است؛ ظهر امروز و بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه، پیکر پاک شهید مرتضی ترابی که در عملیات آزاد سازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه به شهادت رسیده بود، بر دستان مردم شهید پرور همدان تشیع و برای خاک‌سپاری به زادگاهش شهرستان بهار منتقل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار