خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه نصرت:

پایبندی به ولایت و آرمان‌های شهدا از ملاک‌های اصلی انتخاب نمایندگان است

فرمانده قرارگاه نصرت گفت: مردم باید به کاندیدایی رأی دهند که همچون موسی اشعری‌ها، طلحه‌ها و زبیرها نباشد بلکه پایبند به ولایت و آرمان‌های شهدا باشند.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۱۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره 6 شهید دانشجوی اسدآباد با حضور گسترده مردم در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر اسدآباد برگزار شد.

فرمانده قرارگاه نصرت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات والفجر و فاو گفت: باید قدردان شهدا باشیم و حضور در این یادواره را سعادت بدانیم.

سردار ابوالفتاح اهوازیان با اشاره ای به حضور مدافعان حرم در سوریه در دفاع از اسلام گفت: رزمندگانی که در این عملیات‌ها در سوریه حضور دارند، به خواسته قلبی خودشان است و آنان برای دفاع از انقلاب و اسلام به سوریه رفتند و جهاد کردند و شهادت را به جان خریدند.

وی با تأکید بر درس گرفتن از عمل و رفتار شهدا و حضرت امام حسین(ع)، گفت: باید الگوی ما شخصیت‌های چون حضرت زینب(س) باشد که در کنار امام حسین(ع) و بعداز ایشان به ترویج اسلام پرداخت.

اهوازیان خطاب به مسئولانی که در خط ولایت نیستند، گفت: شما با انقلاب چکار کردید، چرا با آرمان‌های ما بازی می‌کنید، مگر نه اینکه هر چه دارید از این انقلاب و شهدا دارید؟

وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت و نظام هستند، بنابراین باید برگزاری یادواره‌ها مدنظر باشد.

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به انتخابات و با بیان اینکه مجلس جایی است که باید صدای شیران ازآن بلند شود نه صدای ترسوها و ضد ولایت بیان داشت: مردم باید به کاندیدایی رأی دهند که همچون موسی اشعری‌ها، طلحه‌ها و زبیرها نباشد بلکه پایبند به ولایت و آرمان‌های شهدا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات