خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از شهدا به عنوان سند پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا یک حرکت مقدس و ارزشمند است که باید این حرکت در جامعه تقویت شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۳۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در یادواره شهدای روستای بوبوک‌آباد با بیان اینکه باید بیشتر از این به رشادت‌ها و پاکبازی‌های شهدا پرداخت، بیان کرد: اگر ما با آرامش در کشور زندگی می‌کنیم این آرامش را مدیون شهدا هستیم.

وي اظهار داشت: شهيدان در جنگ تحميلي به ايران عزت بخشيدند و چراغ راه آنان تا ابد خاموش نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تأکید بر اینکه راه شهدا را باید ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اگر اکنون حضور داشتند قطعاً در جبهه مقاومت حضور داشتند.

وی تصریح کرد: همه ما باید قدردان ایثارگران باشیم چون آنان درس عزت و سرافرازی را به ما آموختند.

مجیدی از شهدا به عنوان سند پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: برگزاری یادواره های شهدا یک حرکت مقدس و ارزشمند است که باید این حرکت در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه استان همدان در یک سال اخیر پشتیبانی قابل توجهی از جبهه مقاومت داشته است، افزود: استان همدان از کمکهای مالی تا اعزام نیروهای تخصصی به جبهه مقاومت کارهای قابل توجهی را انجام داده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان حضور پرشکوه مردم در انتخابات را نمایش تعلق خاطر آنان به نظام دانست و گفت: درصد بالای شرکت مردم در انتخابات زمینه های انتخاب اصلح را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: ملت غیور ایران اسلامی به‌ عنوان یک ملت شاخص در ملل جهان مطرح است و توانسته با صبر خود و ‏پایداری، هوش و ذکاوت، دشمنان نظام را ناامید کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات