خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

انتخابات امنیت‌آفرین است/حضور در انتخابات باعث تزلزل دشمن می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه انتخابات امنیت‌آفرین است، گفت: حضور در انتخابات دشمن را دچار تزلزل می‌کند و برای کشور آبرو می آورد.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۹۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی امروز در جمع اولیای دبیرستان ارجمند ملایر با تبریک دهه فجر به مضرات ماهواره پرداخت و اظهار داشت: 17 درصد مصرف‌کننده‌ها در این زمینه زنان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های ماهواره حیازدایی است، گفت: 90 درصد اینترنت دانشگاه‌ها صرف دانلود فیلم‌های غیر اخلاقی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در 27 شهر مطب سگ داریم و زندگی با حیوانات یکی از فرهنگ‌هایی است که توسط ماهواره ترویج می‌شود، عنوان کرد: در خانه‌ای که سگ باشد ملائکه نمی‌آیند.

وی با اشاره به میانگین طلاق کشوری در تهران که بین 40 تا 50 درصد است، ادامه داد: یکی دیگر از آثار ماهواره تنوعطلبی است که در آن یک مرد با چهار زن و برعکس یک زن با چند مرد در ارتباط است.

رستمی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند «از دامن زن مرد به معراج می رود»، گفت: مادران شهدا حس خدای دارند، مادر شهید وقتی بالای سر شهیدش گریه می کنند می گوید بالای سر فرزند من گریه نکنید.

وی ابراز داشت: امروز در آرایشگاه های مردانه از لوازم زنانه استفاده می کنند حتی بیشتر از آرایشگاه‌های زنانه است و اخیراً در اثر تبلیغات ماهواره جشن طلاق برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ما 2 میلیون دختر مطلقه و مجرد داریم، افزود: اوباما می گوید هزینه‌ای که می خواستم برای جنگ با ایران بکنم صرف واردات گوشی اندرویدی کردم.

وی اضافه کرد: ما در استفاده از تلگرام اولینکشور دنیا و در وات ساپ دومین هستیم که این موارد باعث بلوغ زودرس جنسی می‌شود.

رستمی خاطرنشان کرد: 12 میلیون جوان زیر 18 سال دچار مشکلات روحی و روانی هستند برای جلوگیری از این خطرات باید فرزندان خود را با قرآن و اهل بیت(ع) آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید هرکس تقوای الهی پیشه کند ما راه خروجی برایش می‌گذاریم، بیان داشت: اگر در خانواده محبت نکنیم فرزندان ما در دامن دیگران دنبال محبت می‌گردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با مساجد و پایگاه‌های بسیج عنوان کرد: هفت نکته شامل نطفه، لقمه حلال، پدر و مادر، محیط، رفقا، رسانه و معلم در شخصیت فرزندان تاثیر دارند.

وی با بیان اینکه باید فرزندان خود را با شهدا آشنا کنیم، گفت: برای فرزندان خود دعا کنید چون همه در معرض خطرهستیم.

رستمی با اشاره به اینکه مشکل غرب با ما بر سر دین است، افزود: باید حواسمان باشد امام زمان خود را تنها نگذاریم و اجازه ندهیم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی ادامه داد: همه باید در انتخابات شرکت کنیم چون انتخابات امنیت‌آفرین است و رهبر انقلاب فرمودند شرکت در انتخابات بیعت با رسول الله (ص)است و همه بدانند حضور در انتخابات دشمن را دچار تزلزل می‌کند و برای کشور آبرو می آورد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: باید حواس خود را جمع کرده اصلح را انتخاب کنیم چراکه کسانی که پشت سر آنها افراد بدی هست و آنهایی که زیادی خرج می‌کنند و شام و نهار می‌دهند افراد قابل اعتمادی نیستند.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم افراد خوب وارد مجلس شوند که منافع کشور را نفروشند، یادآور شد: اصلح کسی است که با مردم صادق باشد، وعده های غیر عملی ندهند، شعار های غیر قانونی ندهد و به دنبال معشیت مردم باشد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات