خبرهای داغ:
آیت‌الله شریعتی‌سبزواری:

وظیفه امروز ما حفظ فرهنگ و آرمان‌های بلند انقلاب است

مؤلف و پژوهشگر با اشاره به وظیفه امروز ملت انقلابی گفت: باید کاری کنیم فرهنگ انقلاب و آرمان‌های بلند انقلاب از میان نرود.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله محمدباقر شریعتی‌سبزواری شامگاه امروز در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان با تبریک ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: ما باید وحدت و یکپارچگی را کاملاً حفظ کنیم.

وی افزود: ما دنبال وحدت بین شیعه و سنی هستیم و درست نیست وحدتی که مایه بقاء انقلاب است را از دست بدهیم.

این مؤلف و پژوهشگر ادامه داد: رابطه فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، معنوی و روحی در دنیا از یک شکلی برخوردار است و در آخرت عینیت پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: وقتی امام(ره) آمد وضعیت کشور عجیب بود و بعضی از علما، شاه را دعا می‌کردند و امام(ره) آمد و آنچنان انقلابی در بنیان ما ایجاد کرد همه چیز را تبدیل به «مرگ بر شاه» در سرزمین ایران اسلامی کرد.

شریعتی‌سبزواری با بیان اینکه زنان نیز شجاعت عجیبی از خود نشان دادند، گفت: این یکپارچگی در کشور به برکت امام بزرگوار ایجاد شد.

وی با اشاره به ساده‌زیستی امام خمینی(ره) افزود: خانه ایشان بسیار ساده بود و کسانی که به ملاقات ایشان می‌رفتند بر روی زمین می‌نشستند.

این مؤلف و پژوهشگر خاطرنشان کرد: زمانی نیروهای ساواک با حمله به مدرسه فیضیه قرآن‌ها را آتش زدند و شیشه‌ها را شکستند و دستور دادند همه را از بیمارستان بیرون کنند و تمام زخمی‌ها در خانه امام(ره) ساکن شدند.

وی با بیان اینکه شهادت آقا مصطفی خمینی از الطاف خفیه الهی بود، تصریح کرد: اگر شجاعت، صبر و محبت امام(ره) نسبت به امت و ملت نبود امروز معلوم نبود در چه وضعی بودیم.

شریعتی‌سبزواری بیان داشت: امام(ره) بزرگوار بسیار به بیت المال عنایت داشت اما امروز بعضی به بیت المال توجهی ندارند و پول بیت المال را برداشته و به اروپا و دیگر کشورها فرار می کنند.

وی در پایان با اشاره به وظیفه امروز ملت انقلابی عنوان کرد: باید کاری کنیم فرهنگ انقلاب و آرمان‌های بلند انقلاب از میان نرود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات