خبرهای داغ:
دباغ:

دشمن برای انتخابات پیش‌رو دندان‌ تیز کرده است

بانوی مبارز انقلابی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات پیش‌رو دندان‌ تیز کرده است، گفت: در زمان انقلاب جنگ معنای توپ و تانک داشت اما امروز بازی سیاسی و ورود به ماهیت انتخابات برای دشمنان کافی است.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۶۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرضیه حدیدچی (دباغ) امروز در همایش «انقلاب و بانوان سرزمین الوند» با بیان اینکه در همه عرصه‌های اسلام حق ماندنی بوده و باطل رفتنی، اظهار کرد: بانوان این سرزمین در طول سالیان انقلاب و جنگ‌تحمیلی با اقتدار برای تحقق شعار «جاء الحق و ذهب الباطل» جنگیدند.

وی افزود: در زمان حال نیز بانوان باید در ایجاد تحکیم خانواده تلاش کنند و با توجه به ورود مستکبران به داخل منازل، برای زندگی‌ها را به سمت سبک زندگی اسلامی سوق دهند.

این بانوی مبارز انقلابی خاطرنشان کرد: جوانان امروز دشمن را نمی‌شناسند و با رغبت به افکار کفر اجازه ورود دادهبه طوریکهاین جنگ جدید را اسرائیل و آمریکا به راه انداخته‌اند چرا که جنگ تن به تن و با سلاح را منسوخ شده می‌دانند.

دباغ تصریح کرد: در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس جوانان کم سن و سال به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) ایشان تکیه می‌کردند اما امروز جوانان نمی‌دانند که دشمن بیکار نیست و به خوبی توانسته از مرزها به داخل زندگی‌ها رخنه کند.

وی دندان‌های تیز دشمن را برای انتخابات پیش‌رو نمایان دانست و گفت: در زمان انقلاب جنگ معنای توپ و تانک داشت اما امروز بازی سیاسی و ورود به ماهیت انتخابات برای دشمنان کافیست و دشمن برای انتخابات هفتم اسفندماه دندان تیز کرده است.

این بانوی انقلابی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: در این انتخابات دو موضوع مهم و دو جریان سیاسی برپاست که انتخاب انسان‌های وارسته برای ساختن پشتوانه مهم رهبری و نمایندگان مردم در کنار یکدیگر سرنوشت ملت را رقم می‌زند به شرط آن که راه‌های نفوذ دشمن بسته شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم در هر زمان از سخنان امام راحل(ره) بهره‌مند شوند، افزود: امام خمینی(ره) بر مسأله دشمن‌شناسی تأکید ویژه‌ای داشتند بنابراین لازم است نسل حاضر زندگی جوانان انقلابی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا بدانند مفهوم تبعیت از امام(ره) چگونه بوده است.

دباغ گفت: دشمن تا حدودی ما و زندگی ما را به جایی که خواسته رسانده اما هوشیاری بانوان می‌تواند نشان دهد زندگی هرچند زیبا اما کوتاه و گذراست و نباید این ایام به جهالت سپری شود.

وی در پایان با بیان این جمله از امام(ره) که زنان انقلاب زینب‌های زمان هستند از بانوان حاضر در مراسم خواست تا وصیت‌نامه شهدا را به منزله آشنایی با نوع زندگی اسلام‌پسند مورد مطالعه قرار دهند تا لقب زینب(س) زمان از آنها جدا نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات