خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

فتنه آینده فتنه خطرناکی است/ضرورت تبیین نظام در جامعه

فرمانده سپاه ناحیه ملایر فتنه آینده فتنه خطرناکی است، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری همه ما باید به تبیین نظام بپردازیم چراکه دشمن درصدد است تا اسلام و انقلاب را از ما بگیرد.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصطفی رستمی ظهر امروز در مراسمی که بمناسبت روز حفاظت در سپاه ناحیه ملایر برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: جنگ نرم اگر اجرش از جنگ سخت بیشتر نباشد کمتر نیست.

وی با بیان اینکه ما در جنگ به تکلیف خود عمل کردیم و امروز تکلیف بسیار سنگین‌تر است، افزود: این مهم نیازمند تبیین است و باید جریان‌ها، گروه‌های نفاق و معاند و فتنه‌ها برای مردم تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است، گفت: در جامعه ما مردم بسیار مظلوم و در غفلت خبری هستند.

وی ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری همه ما باید به تبیین نظام بپردازیم چراکه دشمن درصدد است تا اسلام و انقلاب را از ما بگیرد.

رستمی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و اهمیت آن افزود: باید معیارهای اصلح را برای مردم بیان کنیم تا با انتخاب درست خود انقلاب را بیمه کنند.

وی با بیان اینکه فتنه آینده فتنه خطرناکی است و باید به تکلیف خود به خوبی عمل کنیم و حواسمان را جمع کنیم، گفت: هرکس به کسوت بسیجی آراسته شده باید خود را بالا بکشد و دست مردم را بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جریان نفوذ ابراز داشت: نفوذی‌ها روی تصمیم‌سازان اثر می‌گذارند و اگر عوامل نفوذی به خانه ملت راه پیدا کنند اهداف دشمن را با پوشش‌های دروغین به عنوان نیاز ملت وارد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه نماینده جمهوری‌خواه آمریکا اعلام کردند برای نظارت بر انتخابات ایران میخواهند به کشور ما بیایند، ما انقلاب کردیم که قانون کاپیتولاسیون از بین برود.

رستمی با تأکید بر تبیین بیانات رهبری و نشر آن در جامعه گفت: اگر حفاظت نباشد همه گرفتار می‌شویم چراکه دشمن درصدد نفوذ است بنابراین باید هوشیارتر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات