خبرهای داغ:
امام جمعه گل تپه:

حضور حداکثری در انتخابات ظهور اقتدار ایران است

امام جمعه گل تپه با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات ظهور اقتدار ایران است، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از بسترهای نفوذ دشمن است که با حضور حداکثری پای صندوق های اخذ رای و انتخاب اصلح، برنامه های دشمن نقش برآب خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۷۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام سیدابراهیم موسوی عصر امروز در نشست روشنگری و انتخابات اصلح که با حضور بیش از 100 خواهر بسیجی در مسجد امیرالمومنین شهر گل تپه برگزار شد، اظهار داشت: حضور گسترده و همه جانبه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگرخواهند آفرید.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی که بسیار مهم و سرنوشت ساز است، افزود: مردم ایران با حضور گسترده خود مشتی محکم بر دهان استکبار جهان خواهند زد.

امام جمعه گل تپه با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات ظهور اقتدار ایران است، گفت: ملت فهیم ایران با بصیرت و هوشیاری کامل در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهد بود تا نقشه دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب کنند.

وی در خصوص کسانی که شرایط شرکت در انتخابات را دارند، بیان داشت: این افراد باید به عنوان یک وظیفه شرعی در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب افراد اصلح در تعیین سرنوشت و آینده خود سهیم باشند.

موسوی در پایان با اشاره به قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی که وابسته به حضور مردم در صحنه‌های انقلابی و سیاسی است، گفت: در این راستا وظیفه ملت ایران حفظ این امانت بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات