خبرهای داغ:
فرزند آیت‌الله میرشاهولد:

آیت الله میرشاهولد برای انقلاب و مردم خالصانه قدم گذاشت

فرزند آیت‌الله میرشاهولد گفت: آیت الله میرشاهولد در راهی که انتخاب کرده بود برای دین، انقلاب و مردم خالصانه قدم گذاشت.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۷۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
آیت الله میرشاهولد برای انقلاب و مردم خالصانه قدم گذاشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر، فرماندار ویژه شهرستان ملایر به اتفاق جمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در منزل مرحوم آیت‌الله میرشاهولد یاد شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

فرزند آیت‌الله میرشاهولد در این دیدار با تبریک دهه مبارک فجر گفت: آیت الله میرشاهولد در راهی که انتخاب کرده بود برای دین، انقلاب و مردم خالصانه قدم گذاشت.

وی با اشاره به تقوا و بصیرت آیت الله میرشاهولد و خدمات ماندگار ایشان افزود: سید کاظم دانش، قائمی و میرشاهولد ججزو نفراتی بودند که ساواک در اواخر پی به حرکت انقلابی آنها برد.

فرزند آیت‌الله میرشاهولد بیان داشت: آیت‌الله میرشاهولد اهل هیاهو نبود و در خطه‌های خود علیه رژیم داد سخن بر می‌آورد و کارهای خود را با اخلاص انجام می‌داد و همیشه پیرو خط امام (ره) بودند.

فرماندار ویژه ملایر نیز با اشاره به روز ملی ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر دارای علمای گرانقدری بوده که باید یاد وخاطره آنها را زنده نگه داریم.

عبدالعظیم رضایی گفت: دستاوردهای انقلاب به خاطر وجود علما و شهدایی است که در زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها رنج بسیاری را متحمل شدند و کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری 21 بهمن ماه به عنوان روز ملی ملایر و بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد خاطرنشان کرد: باید روز ملی ملایر در کشور نیز مطرح و ماندگار شود و در تاریخ کشور ثبت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات