خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

غرب و آمریکا به دنبال گرفتن سیرت جمهوری اسلامی از آن است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: غرب و آمریکا و ایادی آنها می‌خواهند سیرت جمهوری اسلامی که شهادت و شجاعت وخودباوری است را از آن بگیرند و فقط صورت و ظاهر آن بماند.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۶۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی بعد از ظهر امروز در یادواره مدافعان حرم که به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: تاریخ اسلام پر از خیانت بزرگان است.

وی با اشاره به بحث انتخابات عنوان کرد: امروز نیز شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می‌دهند تا به نفع آقایان عمل کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: امام (ره) فرمودند ما هیچ حقی نداریم هر چه هست مال مردم است، پس چرا می‌خواهید از حق‌الناس بگذرید و با فشار آقایی که در دوره‌های دیگر نیز رد صلاحیت شده تاییدیه بگیرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند «نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد»، افزود: اگر گوش به فرمان ولایت نباشید فردای قیامت شهدا جلوی تک تک ما را خواهند گرفت که چرا گوش به فرمان ولی زمان نبودید.

رستمی اظهار کرد: باید مراقب باشیم به چه کسی رأی می‌دهیم و چه کسی را وارد مجلس خبرگان و شورای اسلامی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید بررسی کرد و به کسی رأی داد که دغدغه انقلاب و مردم را دارد، یادآور شد: کسانی که به فکر خدمت به آمریکا و غرب و به دنبال منافع آنها هستند نباید وارد مجلس شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: از راه امام(ره) و دین دفاع کنید، بسیجی باید بیدار باشد، ما نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم هرکس بی‌تفاوت باشد در جبهه باطل است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ابهت ما را از بین ببرند، گفت: ابهت یعنی اینکه چند جوان انقلابی و پاسدار سربازان مسلح آمریکایی را تسلیم کنند.

رستمی ابراز داشت: سربازان آمریکایی در مقابل جوانان ما زانو زدند و دست‌ها را بالا گرفتند، این ابهت است که کل دنیا عزم و بزرگی شما مردم ایران را دیدند.

وی خاطرنشان کرد: غرب و آمریکا و ایادی آنها می‌خواهند سیرت جمهوری اسلامی که شهادت و شجاعت وخودباوری است را از آن بگیرند و فقط صورت و ظاهر آن بماند.

در پایان خواهران حاضر در مراسم با اهدای النگو و مبالغ خود به جبهه مقاومت کمک کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار