خبرهای داغ:
در بیانیه مجمع بسیج پیشکسوتان استان همدان به مناسبت دهه فجر و انتخابات آمده است

هدفگذاری نفوذ مهره‌های دشمن به صورت نامزدهای میانه‌رو و فاقد بصیرت

در بیانیه مجمع بسیج پیشکسوتان استان همدان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات آمده است: امروز نفوذ مهره‌های دشمن به دو شکل نامزدهایی با شعار میانه‌رو یا مستقل و عادی و معمولی فاقد بصیرت هدفگذاری شده است.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۲۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع بسیج پیشکسوتان استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و سلام و صلوات بر روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و سلام و درود بی‌پایان به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم آل الله و سلام و احترام به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی)

سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم، چون به فرموده امام(ره) انقلاب ما انفجار نور بود و پاس می‌داریم این پیروزی را با تلاش پیگیر و مجدانه در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ... .

پاس می‌داریم دستاوردهای بزرگ این انقلاب را با نثار جان‌هایمان در عرصه‌های خون و شهادت، در جبهه‌های مقاومت ...

اکنون در سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی، در جبهه‌های مقاومت شاهد پیروزی‌های مهم رزمندگان و جان نثاران حرم اهل بیت اطهار(ع) هستیم و از سویی در جبهه‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی حماسه‌ای بزرگ را با عنوان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پیش داریم.

امام و رهبر عزیزمان نکات اساسی و بسیار مهمی را در مورد انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی مطرح فرمودند که به طور خلاصه به بخشی از آنها اشاره می‌شود:

1. مشارکت عمومی و حضور همگانی ملت ایران (حضور حداکثری)

۲. بصیرت عمومی مردم و انتخاب افراد صالح

۳. تمکین همگانی در مقابل قانون و نهادهای قانونی

۴. پرهیز نامزدها از اهانت، تهمت و غیبت نسبت به یکدیگر

۵. پرهیز از بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات

۶. پرهیز نامزدها از وعده‌ها و شعارهای غیر عملی و غیرقانونی

۷. رعایت صداقت در حرف زدن و رفتار با مردم (تذکر: پرهیز از متهم کردن جریان مؤمن و انقلابی به تندروی)

ضمن تأکید بر تبلیغ و ترویج منویات معظم له، تمامی مسئولان، نامزدهای انتخاباتی و مردم را به اجرا نمودن رهنمودهای رهبر عظیم الشأن انقلاب توجه می‌دهیم و هشدار قاطعانه به افرادی که به هر نحوی از این فرامین سرپیچی کنند.

همچنین رهبر عزیزمان شرایط انتخاب اصلح را به شرح ذیل ارائه نمودند:

۱. کسى که خودش را سِپر بلاى مشکلات کشور قرار بدهد.

۲. کشور را به دشمن نفروشد.

۳. فانى در خدمات، مصالح و منافع عمومى مردم باشد.

۴. مصالح کشور را براى رودربایستى با این و آن، زیر پا نگذارد.

از مردم شریف و شهیدپرور استان همدان می‌خواهیم در انتخاب اصلح به منویات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) توجه نمایند تا در آینده نزدیک مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در طراز انقلاب اسلامی و مورد تأیید ایشان داشته باشیم.

و نکته بعدی مورد توجه حضرت آقا مسئله نفوذ در مجلس است.

توجه کنید به بیانات معظم له:

«اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل می‌جَود و پایه‌ها را سست می‌کند و فرو می‌ریزد؛ قضیّه این‌جوری است».

مردم آگاه و انقلابی استان همدان، طراحی دشمنان برای نفوذ به مجلس را بشناسید. امروز نفوذ مهره‌های دشمن به دو شکل هدفگذاری شده است:

اول آنکه نامزدهایی با شعار میانه‌رو یا مستقل را با چهره‌ای موجه و جدید وارد عرصه‌های انتخابات می‌کنند.

و دوم آنکه نامزدهایی عادی و معمولی را که فاقد بصیرت و شجاعت لازم بوده و دچار ضعف ایمان و مبانی اعتقادی هستند و متاع دنیا فریبشان می‌دهد را وارد عرصه‌های انتخابات می‌کنند. و لذا ممکن است این افراد در حال حاضر تابع اهداف دشمن نباشند، اما زمینه گرایش به دشمن را دارند.

بنابراین با مراجعه به سوابق نامزدها و تشکل‌هایی که آنها را معرفی می‌کنند، بایستی با دقت و شناخت هرچه بیشتر بر اساس معیارهای مد نظر حضرت آقا نمایندگان اصلح را انتخاب کنیم.

شفاف‌تر اعلام می کنیم: مردم شریف استان همدان، اکنون پس از 37 سال ایستادگی در مقابل تمامی کفر و استکبار و هزاران توطئه‌ای که دشمنان علیه ما اجرا کرده اند و ملت بزرگ ایران با هزینه های سنگین آنها را خنثی کرده است؛ و با پرداختن هزینه های سنگینی مانند هزاران شهید گلگون کفن، و ... مجلس میانه‌رو، مستقل، بی تفاوت، وابسته به بیگانگان، نمی‌خواهیم.

مجلسی می‌خواهیم که انقلابی باشد و ولایتمدار و تابع رهنمودهای ولایت فقیه. ما مجلس وابسته به غرب، و مجلس برانداز نظام (مانند مجلس ششم) نمی‌خواهیم.

مردم شریف استان همدان افرادی با طرح شورای رهبری قصد تکرار تاریخ و شکل‌گیری سقیفه دوم را دارند. شورای رهبری مد نظر این آقایان یعنی حذف ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی. به فرموده حضرت امام خمینی(ره) «ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست».

و یا در فرازی دیگر فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد».

و می‌دانید و می‌دانیم به حرمت ولایت فقیه است که خداوند تبارک و تعالی این نظام الهی را در برابر هزاران توطئه دشمنان حفظ کرده است. و اگر نبود ولایت فقیه، مانند انقلاب‌های خیلی از کشورهای منطقه یک روز هم دوام نمی‌آوردیم و دشمنان صد بار ما را و انقلابمان را نابود کرده بودند.

لذا هوشیار باشید، به افرادی رأی ندهید که دیدگاه شورای رهبری دارند و به دنبال حذف ولایت فقیه هستند و قصد تشکیل سقیفه را دارند.

مردم عزیز، به رغم واقعه استراتژیک غدیر در صدر اسلام، بعد از رسول گرامی اسلام(ص)، سقیفه را تشکیل دادند و مسیر اسلام ناب محمدی(ص) را عوض کردند و به جز 5 سال حکومت حضرت امام علی(ع)، 1400 سال است که مسیر اسلام را در بلاد اسلامی منحرف نمودند. و آخرِ سقیفه شده است حکومت صهیونیستی وهابیِ آل سعود که ادعای ام القرای اسلام را دارد!!! لذا باز هم هشدار می‌دهیم هوشیار باشید سقیفه تکرار نشود.

در این روزهای حساس و تاریخ‌ساز شاهد جوسازی و سخن‌پراکنی جبهه استکبار و رسانه‌های بیگانه و مجریان رسانه‌ای آنها در داخل و نیز هجمه‌های برخی از شخصیت‌ها علیه قانون انتخابات و عملکرد قانونی شورای نگهبان هستیم.

در اینجا بیانات حضرت امام خمینی(ره) را یادآور می‌شویم که فرمودند:

«من به این آقایان هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است»

در نهایت بسیج پیشکسوتان از مردم آگاه و انقلابی می‌خواهد ضمن حفظ هوشیاری کامل خود فریب دشمنان و اذناب داخلی او را نخورند. و به فرامین صریح رهبر عزیمان امام خامنه ای، عمل کنند که فرمودند:

« آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم طمع دوخته‌اند؛ چشم طمع دوخته‌اند به همه‌ حوادث داخلی کشور ما؛ ملّت ایران بایستی علی‌رغم دشمنان، حرکت خود را چه در این انتخابات و چه در هر مسئله‌ مهمّ دیگر اجتماعی، درست ضدّ خواست دشمن انجام بدهد و به دهان دشمن بکوبد».

بسیج پیشکسوتان استان همدان ضمن حمایت قاطع و انقلابی از عملکرد شورای محترم نگهبان در بررسی و تایید صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، هرگونه موضع‌گیری و جوسازی علیه شورای نگهبان را محکوم نموده، آمادگی کامل خود را برای آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه در راستای حضور حداکثری در انتخابات و شناخت معیارهای نمایندگان اصلح اعلام می‌دارد.

مجمع بسیج پیشکسوتان استان همدان

18 بهمن ماه 1394

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات