خبرهای داغ:
یکی از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:
یکی از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به بحث انتخابات گفت: امروز بیش از هر زمانی جامعه نیازمند بصیرت‌افزایی است تا با انتخاب اصلح بار دیگر دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۸۶۳۴۱۸۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علوی پیش از ظهر امروز در نشست سیاسی مسئولان عقیدتی - سیاسی واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی مدارس پسرانه آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان برگزار شد، گفت: امروز بحث نفوذ از اهمیت بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری بارها بر آن اشاره و تأکید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با جریان نفوذ بازگشت آمریکا توسط بعضی از عوامل داخل انجام می شود، افزود: در این راستا بررسی مسئله نفوذ در انتخابات، نفوذ در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور مانند شورای نگهبان، نخبگان و دانشگاه‌ها حائز اهمیت است.

یکی از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه نفوذ از زمان حضرت رسول(ص) تاکنون ادامه دارد، تصریح کرد: مردم جوامع از نظر دیدگاه‌های سیاسی و رفتاری به سه گروه قشر سفید، قشر سیاه و قشر خاکستری تقسیم می‌شوند.

وی ادامه داد: قشر سفید را موافقان سیاست و حکومت آن کشور، قشر سیاه را مخالفان سیاسی حاکم بر جامعه و قشر خاکستری بخش عظیمی از مردم جامعه را تشکیل می‌دهند که نقشی منفعلانه در تحولات اجتماعی را دارند که قشر خاکستری مختص کشور ما ایران نیست.

علوی تاکید کرد: بزک کردن چهره آمریکا از دیدگان برخی افراد، بحث حذف رقابت و تخریب نمایندگان، هدایت مردم از شبکه‌های ماهواره‌ای، باعث تفرقه میان جوامع می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت حساس امروز جامعه با توجه به در پیش بودن دو انتخابات عنوان کرد: امروز بیش از هر زمانی جامعه نیازمند بصیرت‌افزایی است تا با انتخاب اصلح بار دیگر دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات