خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه از وظایف ما بصیرت‌افزایی برای رأی اولی‌ها است تا در انتخاب اصلح دچار مشکل نشوند، گفت: راهبردهای دشمن بی‌ثبات‌سازی، قطبی‌سازی، ایجاد ناامنی و نفوذ در مجلسین مردم و مسئولین است.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۲۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

سردار محمدحسین سپهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: سپاه پاسداران تا آخرین لحظه در راستای با پیروی از ولایت‌فقیه محکم پای این انقلاب ایستاده و پاسداران تا آخرین قطرات خون از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع خواهد کرد.

وی افزود: رهبر ما کسی است که امروز رسانه‌های غربی ایشان را یک ابرحریف در مقابل نقشه‌های شوم خود می‌دانند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اجرای برجام و نزدیکی انتخابات ابراز داشت: امروز کشور در یک شرایط حساس قرار دارد.

وی ادامه داد: انتخابات خبرگان و مجلس نقطه عطف انقلاب اسلامی و زیر بنای سرنوشت ما است بنابراین باید تلاش کنیم تا در انتخاب اصلح دقت نظر داشته باشیم.

سپهر با بیان اینکه در انتخاب اصلح به معتمدین مراجعه کنید، تصریح کرد: باید دقت کنیم فردی به مجلس و شورای خبرگان رهبری راه یابد که دغدغه انقلاب داشته باشد.

وی عنوان کرد: اگر رهبری اراده کنند اسرائیل از صحنه روزگار حذف خواهد شد، امروز جنگ ما با تکفیری‌ها جنگ اعتقادات است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: متفکران غرب مذاکره با ایران را برای نفوذ و تغییر حکومت می‌خواهند به همین دلیل مذاکرات را بهتر از جنگ و تحریم می‌دانستند و سر میز مذاکره نشستند.

وی اظهار داشت: نکته دیگری که در انتخابات پیش رو بسیار مهم است بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی در تغییر نگرش مردم است و برخی از این امر سوء استفاده کرده و برای تأثیرگذاری بر روی افکار از این روش استفاده می‌کنند.

سپهر بیان کرد: امروز آمریکائی‌ها می‌گویند تنها راه نابودی انقلاب اسلامی از درون است نه از خارج و باید با استفاده از مهره‌های داخلی به اهداف خود رسید.

وی با بیان اینکه از وظایف ما بصیرت‌افزایی برای رأی اولی‌ها است تا در انتخاب اصلح دچار مشکل نشوند، افزود: راهبردهای دشمن بی‌ثبات‌سازی، قطبی‌سازی، ایجاد ناامنی و نفوذ در مجلسین مردم و مسئولین است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به وظیفه ما در انتخابات بیان داشت: ما باید کسانی را انتخاب کنیم که ولایت‌مدار و پایبند و گوش به فرمان ولایت باشند.

وی ابراز داشت: باید به کسانی رأی دهیم که مرزبندی اعتقادی و سیاسی با فتنه داشته باشند، فتنه‌ای که هنوز زنده و منتظر جریان‌های کشور است.

سپهر تأکید کرد: باید افرادی به مجلس بفرستیم که متعهد به مصالح نظام باشند و منافع ملی را در نظر بگیرند، کسانی که ماهیت دینی و انقلابی داشته باشند واز باندهای ثروت و قدرت مجزا باشند.

وی با بیان اینکه تنها آدم متدین به درد ما نمی‌خورد بلکه ما متدین انقلابی و مجاهد فی سبیل الله می‌خواهیم، گفت: نماینده باید متخصص و صاحب تجربه و دارای مهارت لازم برای مجلس باشد، نه اینکه فقط خوب سخن بگوید.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین مصالح نظام درست اجرا کردن برجام، اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات