خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه گردان‌های بیت‌المقدس چهار وظیفه اصلی به عهده دارند، گفت: مأموریت اول آنان کارهای فرهنگی اجتماعی است که در قالب شجره طیبه صالحین خلاصه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۸۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، غلام‌رضا رجبی در مراسم معارفه فرمانده جدید گردان 313 بیت‌المقدس شهر بهار اظهار داشت: مهمترین وظیفه گردان‌های بیت‌المقدس دفاع سرزمینی است.

وی افزود: گردان‌های بیت‌المقدس چهار وظیفه اصلی به عهده دارند که مأموریت اول آنان کارهای فرهنگی اجتماعی است که در قالب شجره طیبه صالحین خلاصه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به فرمانده پیشین گردان بیت المقدس شهر بهار گفت: شهید ترابی‌کمال با عشق و علاقه‌ای که به این نظام و اسلام داشت پس از دوران بازنشستگی نیز در سپاه همچنان در کنار بسیجیان فعالیت داشت تا سرانجام در دفاع از اسلام به آرزوی دیرینه خود رسید.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که شهدای مدافع حرم برای چه رفتند و شهید شدند تنها هدف آنان دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) است.

در این مراسم از خانواده شهید «مرتضی ترابی کمال» تجلیل به عمل آمد و «جواد قره گزلو» به عنوان فرمانده جدید این گردان معرفی شدند.

گفتنی است؛ فرمانده پیشین این گردان شهید «مرتضی ترابی کمال» از شهدای مدافع حرم، در مأموریت مستشاری در سوریه و عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه نقش داشت که بهمن ماه 94 به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات